• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe producten Lake Country en Grit Guard in webshop?!

Werner zei:
Kan er iemand de hoogte van de grid guard emmer vertellen?

Ik zie de voordelen van zo'n emmer met grid guard zeker in, maar als de emmer niet onder de kraan zou passen dan wordt het toch iets minder handig.

Je kunt hem toch met een "gewone" emmer vullen.
Gewone emmer gebruiken voor het sop om te wassen en de Grit Guard emmer om te spoelen.
meuh
 
De hoogte onder mijn kraan is precies 35 cm....:|

Met een 2e emmer zou inderdaad ook gaan, maar dan blijf je ook bezig vind ik.
Aangezien de auto goed in de wax staat, en er voor het wassen gefoamed wordt, ben ik niet van plan om met 2 emmers te gaan werken. Heb dit nu al een paar keer zo gedaan, en mijn water blijft opmerkelijk schoon (en de auto was toch bijzonder vuil voor ik begon), waardoor ik het maar bij één emmer wou houden.
 
Ik zit ook altijd te 'emmeren' met die grote emmer. Past niet onder de kraan dus ik vul hem altijd met een kleiner emmertje. Het kleinere emmertje gebruik ik vervolgens om de velgen mee af te soppen! :)^
 
Een vraag.

In de shop staan ook pads van LC speciaal voor de rotary. Is dit omdat de andere echt niet op de rotary kunnen, of zit er een andere reden achter??

Groet, Peter
 
Jawel hoor :)

De Rotary versies hebben velcro die niet helemaal tot aan de buitenrand lopen. De kans op schade door de scherpe rand van de velcro is bij rotary's daarom minder.

De velcro van de 'normale' pads lopen dus wel helemaal tot aan het einde, zijn extra dik en extra stevig. Met name ontworpen voor de D/A machines, omdat er meer kracht op komt te staan bij D/A's.
 
bartr123 zei:
is echt zo'n typische amerikaanse waarschuwing, valt mee dat ze er niet op zetten dat ze nat kunnen worden

In Engeland kunnen ze er ook wat van hoor. Op het tuimelraam in mijn hotel stond dat als ik het raam te ver open zou doen ik er mogelijk uit zou kunnen vallen en dat de kans op ernstige verwondingen aanwezig was.

Tja ....
 
Tim zei:
De Rotary versies hebben velcro die niet helemaal tot aan de buitenrand lopen. De kans op schade door de scherpe rand van de velcro is bij rotary's daarom minder.

Hmm.. Maar een pad is toch altijd groter dan de plate? Ik snap um niet! :D :rules
 
Zoals Tim zegt:

Bij de andere pads loopt het klittenband van de pad helemaal tot aan de rand, bij de versie voor de rotary niet. Omdat het klittenband op de pad niet helemaal tot de rand loopt (en dus foam is) is er geen kans meer op schade mocht je per ongeluk met de zijkant van de pad de lak raken.

Zo duidelijk? ;)
 
Ik heb um Aad, ik wist dat het aan mij lag en dat die Tim geen onzin stond te verkopen. :p Volgende keer even goed begrijpend lezen voor mij; Velcro is Plate Benny! :D
 
Tim, de eerste pads die ik ooit gekocht heb van LC (andere shop want Carclean was me toen nog onbekend :p ) hebben hun velcro ook niet tot de rand en de velcro zit op een dun laagje blauw schuim. Zijn dat soms rotary pads dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator: