• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe ronde , nieuwe kansen,.... Maar dan met andere producten?

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
65
65
Na enige tijd veel minder tijd te hebben gehad om met "poetsen en polijsten" bezig te te kunnen zijn ziet het er nu naar uit dat ik weer wat kan gaan doen.
Zo wil ik binnenkort dan ook gaan beginnen met vast 1 auto, en denk dan te gaan foamen, wassen en kleien. Hierover al enige info over opgezocht op dit forum en dat gaat vast lukken. Nu nog de volgende stap...
Ik heb nog 2 x een Scholl paarse spider pad voor het zware werk en een bus Menzerna 400.... Wat zouden jullie als volgende (Scholl) pad en (menzerna )polijst-poetsmiddel nemen. Om eerlijk te zijn ben ik geen persoon van vele verschillende pad's maar meer van 2 of drie pad's en dan met de bijbehorende polijstmiddelen. ( Dit omdat ik dat vanwege een beperking toch niet kan volgen qua stappen).
Zet overigens naderhand na de piep te hebben gebruikt ,alles in de Cancoat,.... iets wat me in net overleden goed is bevallen en maak gebruik van een DAP900.

Hoor graag.
BvD
 
Purple Spiderpad + Menzerna 400 is een vrij grove combi. Check dus vooraf of deze power wel nodig is op de lak die je gaat doen. ;) Mocht je deze power nodig hebben, zou ik de 400 goed doorwerken zodat je al een redelijke finish hebt. Idealiter zou je dan een medium-combi pakken en vervolgens een fijne-combi.

Menzerna Pads

Menzerna 400 / 2400 / 3500 zou ik dan als polijstmiddelen nemen en de bijbehorende pads.