• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuweling met zijn passat 3c

Passat b6 Marko

Detailing rookie
15 jan 2013
52
0
31
Goedenavond detailers

Mijn naam is Marko 19 jaar oud en rijd in een passat 3c Highline. Ik ben een beginnend poetser was de auto altijd volgens het 2 emmer systeem en zorg dat hij er altijd netjes bijstaat ;) in de zomer is de passat aangepakt door een detailer van het passat forum en dat was een hele verbetering joh alle swirls en vogelpoep vlekken waren weg en dan komt de mocca bruine kleur echt mooi naar boven zeg

Ik hoop dat het hier net zo gezellig zal zijn als op het passat forum :lol

Heej Marko, welkom hier, genoeg bekenden hier hoor als je even rondkijkt.

De term "jeukert"wordt hier eigenlijk weinig gebruikt, dat is typisch iets van het Passatforum.
Overigens kan ik je alvast verklappen dat de gezelligheid hier vele malen groter is dan op het Passatforum.
Edit: daarbij is dit forum wél beschikbaar:lol

Dan zal ik het veranderen in detailer :) maar ik ben me even aan het oriënteren hoe alles werkt want foto's uploaden gaat niet echt zoals ik zou willen :( en even kijken waar ik mijn vragen kan neerkwakken mbt een goed middel voor mijn leer heb nu de meguiars leather rich maar wil toch iets dat echt mat is en een heerlijke leergeur heeft want die geur heeft mijn auto haast niet :S

Iedereen bedankt voor het warme welkom!:-)^

ATS;312636 zei:
welkom mede passat rijder, na alle mod's nu tijd vrij voor echt detailen?

Ik ga het combineren heb altijd al iets met detailen gehad maar niet extreem heb hier wel een leuke beginnerscollectie van megs staan maar dat is ook alles dan :D ga in het voorjaar toch maar een dap met monello kit aanschaffen en beetje bij beetje info verschaffen en meer detail spullen halen, hoop alleen dat het niet uit de hand loopt net als het modden :)

bij mij liep het detailen eerst uit de hand.. ben nu bezig met dynaudio, memory seats en memory spiegels:-" suc6 met in de hand houden, mij is het niet gelukt:schaam

ATS;312640 zei:
bij mij liep het detailen eerst uit de hand.. ben nu bezig met dynaudio, memory seats en memory spiegels:-" suc6 met in de hand houden, mij is het niet gelukt:schaam

Mezelf kennende gaat dat niet lukken :-d maar mooie mods hoor ;) mocht je hulp nodig hebben met het modden kun je me pb'en dan help ik graag een handje ;)