• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onno stelt zich voor!

Onno

Detailing rookie
27 mrt 2010
7
0
Hoi allemaal,

Ik ben Onno, sinds ruim een week heb ik een Mini One Seven, echt een geweldige auto :love .
Van de week bij carclean alle benodigdheden voor het 5 stappen plan van meguiars besteld, en maandag mits het weer goed is ben ik van plan te gaan poetsen!

Foto's:

41522.webp

41523.webp

Groet,
Onno.

Welkom.

Waarom heb je niet eerst verder gekeken/gelezen alvorens je het volledige 5-stappenplan van Meguiar's ging kopen?

alteaniels zei:
Welkom.

Waarom heb je niet eerst verder gekeken/gelezen alvorens je het volledige 5-stappenplan van Meguiar's ging kopen?

Leek mij een goed product, en helemaal handig zo'n all-in handleiding van 1 merk.

@ de rest bedankt allemaal voor jullie reacties! :D

alteaniels zei:
Welkom.

Onno, even een reactie op jouw reactie tegenover alteaniels, alteaniels wilt denk ik niet de producten afkraken of zo die je hebt aangeschaft, maar doelt er meer op dat er betere producten zijn qua prijs kwaliteitsverhouding. Als je je meer gaat verdiepen in het forum zul je begrijpen wat hij bedoelt.

tamer zei:
Onno, even een reactie op jouw reactie tegenover alteaniels, alteaniels wilt denk ik niet de producten afkraken of zo die je hebt aangeschaft, maar doelt er meer op dat er betere producten zijn qua prijs kwaliteitsverhouding. Als je je meer gaat verdiepen in het forum zul je begrijpen wat hij bedoelt.

Oké duidelijk. Ik heb mijn reactie even aangepast. Want dat was mij inderdaad niet duidelijk :)
bedankt voor je opheldering!

@ denno,
Haha geweldig, ja ik woon ook in Leusden! Mocht je mijn Mini voorbij zien komen. Wel even zwaaien hè! Haha!