• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook hooked

VroemGTI

Detailing rookie
29 jun 2009
50
10
Hallo medeforummers. Ik was tot vandaag een meelezer, maar nadat ik afgelopen vrijdag een DAP 500 heb aangeschaft, vond ik het tijd worden om wat aktiever te worden op het forum.
Ik rij in een VW Golf GTI 5-deurs uit 2008. Blackmagic pareleffect. Eerst op Detroits, later gewisseld voor Rockinghams (zijn de BBS CH's) Ook nog de Edition 30/R32 erin gezet. Dat rookglas vind ik beter staan bij zwart. En natuurlijk een chippie. Er moet nu zo'n 245 pk in zitten en 350nm. Daarnaast nog een Peugeot 206 GTI uit 2001 in zwart (geen metallic)

Ik was al van plan om naar de eerstvolgende Easterwood-meeting te gaan via het Autoweek-forum, maar dat werd uitgesteld omdat de locatie niet op tijd leeggeruimd kon worden.

Hieronder een opsomming van mijn (voorlopige) collectie. Denk dat ik hier wel even mee vooruit kan...

Meguiars Quick Clay Detailing System 473 ml met 50 gr Clay Bar
Valma - Microvezeldoek groot - 50x70cm - Blauw 2x
Turtle Wax - Ice Paste Polish
Poorboys World - Wheel Sealant - 236ml
Poorboys World - Natural Look Dressing - 473ml
Cyber Clean - Cyber Clean Auto - Zakje - 75g
DAP - DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml
Menzerna - Super Finish (Nano) - PO106FA - Cut 2.5 - Gloss 5 - 250ml
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad 2x
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 225gr
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Meguiars Gold Class Ultra Safe Wheel Brush
Meguiars Ultimate Wipe Wash Mitt
Meguiars Gold Class Car Wash
Meguiars Hot Rims All Wheel cleaner
Meguiars Water Magnet Drying Towel
Autoglym Super Resin Polish
Brasso
Diverse Microfiber doeken

Afgelopen weekend eerste projectje gedaan. Ik moet nog foto's nemen. Hij staat nu in de garage: een Porsche 911 (964) Carrera4 Cabrio uit '92. Is zeer goed gelukt, mag ik wel zeggen. Ik post binnenkort nog wel wat.
GTIgrille.jpg

VroemRockingham3.jpg
 
Welkom! Mooie auto hoor. Ik herkende je naam al van het AW-forum. In september is de nieuwe Easterwood-meeting gepland. Hopelijk gaat ie dan wel door. Ik ben wel bij de laatste in maart geweest. Dat was een heel gezellige dag!
 
@DKBM: Ja, leek me handig om dezelfde "nick" te gebruiken. Doen er meer. O.a. A6-Red en Ton Coronel zitten ook hier.

@Rodders: Dank je. Foto's zijn van mijn auto. Vooral de bovenste ben ik trots op. Niet geshopt en toch geen vliegje te zien op de motorkaprand.