• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opbergen

Allen kisten zijn daar recht, dus 40 cm aan de boven kant is ook 40 cm op de bodem.
Wat nu te koop is, kan je over 5 jaar nog steeds kopen. Dus als je later een zelfde type er bij wil kopen, is dat mogelijk.
En bij Ikea en Action zijn de boxen na 3 maanden al weer anders.
 
Ik wil heel een boxenwand maken, achter twee schuifdeuren over een lengte van 6000mm.
Dan wil ik met hout, of misschien netter en makkelijker materiaal een mooie vakkenkast maken met de maten van de boxen, ideaal dus dat de boxen geheel gelijk zijn, zodat ze er dan mooi ingeschoven kunnen worden. En trek je ze er zo uit met de handgrepen. Heb ook al eens gezocht aar van die mooie kokerprofielen die je in elkaar kunt monteren, maar daar is ook niet makkelijk aan te komen, lastig! Ben toch bang dat hout ook niet mooi gaat werken in een al niet zo'n grote ruimte,... Plus moet je dat ook weer verven, zo pietluttig ben ik dan ook wel weer. En een eenvoudig gehalveerde stellingkast lijkt ook nergens op. Mooiste is dat het opbergvak waar de boxen in komen over heel de lengte één systeem is.

Moet de hoogte in, omdat ik een laag 45 graden dak heb. Er zullen zo'n 4 bakken boven elkaar kunnen. En qua diepte zit ik op een 800mm in het "knieschotgedeelte" kan ik niets kwijt. Daar is het geïsoleerd en heb ik een rechte wand voor geplaatst om het achter de schuifdeuren ook netjes te houden en er niks achter gaat vallen.

Robuustheid is ook belangrijk. Denk aan kerst/paas/pinkster boxen. Met prulletjes :neutral: die elk jaar weer tevoorschijn moeten komen.
 
Ik heb zelf alle doeken en grootverpakkingen in keukenkastjes staan. Machines en pads in tassen en alle overige spullen in een oude koelkast (niet aangesloten). Is ideaal, koelkast houdt redelijk koel in de zomer en het vriest er nooit in de winter.
 
Je zou het kunnen maken met Melamine/HPL panelen.
Zijn 280 cm lang en 30, 40 of 60 cm breed en afgewerkt op beide lange zijden met een ABS band. Heb ooit een kledingkast voor iemand zo gemaakt.
23042011016.jpg
23042011017.jpg
 
Nee, mij niet stevig genoeg, en krijg nu beelden van onze kleine verbouwde slaapkamer Tot inloopkast met dichtgemaakte deur. En gemaakte schuifdeur vanuit de slaapkamer naar heel een rij Pax- kasten :D

Die bakken komen toch wel af en toe er in en er uit hé. En dat is veel werk voor een kleinere ruimte,
 
Kopie van een foto kun je vaak nog wel alle zijden omdraaien, zeker vanaf een andere bron dacht ik zo.
Jij had hem op je iPhone op je originele bron gemaakt, dan gaat één en ander erg lastig op die telefoons, iPad's enz.