• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Combo : van dof rozig tot glanzend rood.

het was inderdaad een leuke (maar vermoeiende )job.
Eén ding was zeker; het was niet moeilijk om te zien waar je gebleven was :roll

Netjes gedaan hoor !

De rode kleur is nu weer helemaal zoals het hoort. Jullie zullen inmiddels wel een flink was hebben met rode pad's en doeken :lol

Overigens nog wel een tip, kijk goed uit met je jas :
IMG_2801.webp

Als je iets verkeerd beweegt heb je direct een kras je pakken van je rits of metalen drukknoop ;)

inderdaad een volledige machine met pads en doeken.

Ivm. m'n vest heb je gelijk....een beetje later heb ik ze trouwens uitgetrokken...veels te warm ;)

Mooi resultaat Wim! Hier om de hoek staat een über doffe VW Polo 2F. Elke dag als ik met de hond wandel beginnen m'n handen al te jeuken. Zonde van dat karretje omdat hij er verder nog pieko bello uitziet.

danny zei:
Mooi resultaat Wim! Hier om de hoek staat een über doffe VW Polo 2F. Elke dag als ik met de hond wandel beginnen m'n handen al te jeuken. Zonde van dat karretje omdat hij er verder nog pieko bello uitziet.

Bel eens aan bij de eigenaar....misschien mag je hem wel doen. Je haalt er zeker eer aan. Neem in elk geval genoeg doeken en pads in huis.
Ik heb tussendoor verschillende keren m'n pads moeten uitwassen omdat ze verzadigd geraakten.

Zodra het weer het toelaat is eerst m'n eigen auto aan de beurt en daarna een mercedes CLK coupé. Daarna zal ik eens gaan uitvissen van wie dat polotje is:ja

Whaauw !!!!:-)^

Knap gedaan, mss moeten we volgende keer zo'n project is met 4 doen ?

Als er genoeg stroom is natuurlijk. Met al die tijgers... :-b

Minieken zei:
Whaauw !!!!:-)^

Knap gedaan, mss moeten we volgende keer zo'n project is met 4 doen ?

Als er genoeg stroom is natuurlijk. Met al die tijgers... :-b

hihi, project met 4 zou inderdaad leuk zijn....ne roze camion of zo :lol

Hier komt het gezegde "mooi rood is niet lelijk" weer volledig toen zijn recht!!!

Heel mooi gedaan hoor Wim!

@Danny: hier staat een golfje 2 ook heel dof roze te zijn... Misschien keer team-up?

Jaja, ik kan wim niet genoeg bedanken!

Ik heb de smaak ook te pakken :-)
Gisteren hier een bestelling geplaatst voor wat spullen zodat ik ook meteen de wagen in zijn staat kan houden, en andere wagens ook kan transformeren :-D