Nog een van de beloofde show offs. Vorig jaar de auto van mijn pa gedaan, een Opel Corsa uit 2011.
Tevens de eerste auto die ik van een Gyeon MOHS-coating heb voorzien.
Het object is zilvergrijs.
Een, voor detailers, vergevingsgezinde kleur, maar om te fotograferen een toch wat saaie kleur.
Staat altijd buiten en was dus voorzien van wat mosgroei, lichte swirls, en een aantal lakverfraaingen.
Waarschijnlijk een schuursponsje.
En nog wat creatief 'poetswerk'.
Daar waar de lak weg was, jammer, de rest toch nog redelijk kunnen corrigeren.
De hele auto met Scholl S3 en de spiderpad gedaan en door deze al redelijk richting finish te verwerken
volstond daarna de witte monellopad met Finale. Swirls waren verdwenen, alleen de plekken zonder lak en
bovenstaande poetsplekken waren niet (helemaal) te redden.
Auto na het polijsten lekker met Dreft gewassen. En hieruit blijkt wel weer dat goed polijsten
het meeste resultaat geeft.
In de garage nog een reflectieshot gemaakt.
Daarna de velgen natuurlijk goed gedroogd
en in de Wheelwax gezet.
Koplampen meegenomen met polijsten en die gingen net als de lak en de gladde trims in de MOHS.
De trims in de grille werden voorzien van Autofinesse Revive.
Nog wat naplaatjes, die binnen zijn gemaakt in verband met wat flets licht buiten wat de kleur geen goed deed.
Bedankt voor het lezen en de volgende wordt er een met meer 'kleur'
.
Vooruit, ééntje nog dan.
Tevens de eerste auto die ik van een Gyeon MOHS-coating heb voorzien.
Het object is zilvergrijs.
Een, voor detailers, vergevingsgezinde kleur, maar om te fotograferen een toch wat saaie kleur.
Staat altijd buiten en was dus voorzien van wat mosgroei, lichte swirls, en een aantal lakverfraaingen.
Waarschijnlijk een schuursponsje.
En nog wat creatief 'poetswerk'.
Daar waar de lak weg was, jammer, de rest toch nog redelijk kunnen corrigeren.
De hele auto met Scholl S3 en de spiderpad gedaan en door deze al redelijk richting finish te verwerken
volstond daarna de witte monellopad met Finale. Swirls waren verdwenen, alleen de plekken zonder lak en
bovenstaande poetsplekken waren niet (helemaal) te redden.
Auto na het polijsten lekker met Dreft gewassen. En hieruit blijkt wel weer dat goed polijsten
het meeste resultaat geeft.
In de garage nog een reflectieshot gemaakt.
Daarna de velgen natuurlijk goed gedroogd
Koplampen meegenomen met polijsten en die gingen net als de lak en de gladde trims in de MOHS.
De trims in de grille werden voorzien van Autofinesse Revive.
Nog wat naplaatjes, die binnen zijn gemaakt in verband met wat flets licht buiten wat de kleur geen goed deed.
Bedankt voor het lezen en de volgende wordt er een met meer 'kleur'
Vooruit, ééntje nog dan.