• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Manta B GSI

Bij het zien van zo'n projecten valt mijn mond dus steeds open, wat moet het geweldig zijn zoveel kennis en kunde mbt auto's te hebben dat je zoiets kan. :)^
 
Ongelooflijk veel positieve reacties mensen !
Toch leuk om te horen dat het wordt gewaardeerd een auto weer als origineel op te bouwen :)
 
PRACHTIG! Heb precies hetzelfde gedaan samen met mijn broer met een ur quattro! Knap stukje werk :cool: Heb van je foto's genoten :heart_eyes:
 
Vandaag met een goede vriend de motor op de vooras gemonteerd ...

mimg0374.jpg

As zonder motor

mimg0375.jpg

Ook nieuwe remklauwen

mimg0379.jpg

Vooruitgang

mimg0383.jpg

voorbereiding blanke lak

mimg0385.jpg


Paulo bedankt voor de hulp vandaag :)^
 
Altijd leuk zulke projecten.

Ondanks de enorme hoeveelheid tijd die er in gaat zitten, blijven de 'oudjes' wel toegankelijk.
Bij dergelijke auto's kan je zelf nog een heleboel doen, bij nieuwere is dat al een stuk moeilijker.

Ik blijf um volgen ;)
 
Mooi man! Mag ik graag zien, zulke projecten, hoop er zelf ook nog eens de tijd en de ruimte voor te hebben. Hulde!:)^
 
Hey!

dat is in de buurt, Uden! kom zelf uit grave..

mooi project! spuiten tegenover de "opel" naast "willems" toch?

mooi project, hoop hem stiekem eens in het echt te mogen bewonderen!

groetjes,

Leroy
 
Vandaag even bij de spuiter geweest om te kijken hoe het met de oude opel gaat

De achteras is inmiddels gecoat & helemaal schoongemaakt van binnen

Volgende week motor terug erin ]d~^
 
Hallo allemaal ,

Vandaag met goede vriend Paulo begin gemaakt om de auto weer op zijn poten te zetten

Foto's zijn helaas snel snel gemaakt maar het geeft een beeld van vooruitgang & wat ben ik hier blij mee na al die tijd :party:

img0476oa.jpg


img0481qm.jpg


img0484sj.jpg


img0488sb.jpg


Bedankt voor het lezen & tot de volgende Update !
 
Prachtig het cardan + wielophanging! Wagen begint er al goed uit te zien. Succes met het afbouwen, en laat de foto's maar komen!
 
Nice hoor om zo'n Manta weer in nieuwstaat te zien. :ja En dan die kleur, zo herkenbaar voor de Manta. ;) Succes met je mooie project. Gaat vast een geweldig 'oudje' worden. :)^