• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw voorstellen Xsara Coupe

Xsara Coupe

Detailing guru
19 mei 2009
867
153
Ik ben hier een tijd geleden wel actief geweest, maar door medische omstandigheden is dat een hele tijd er niet van gekomen. 3 jaar geleden getroffen door een whiplash welke steeds erger werd. Daardoor veel hobby's en het grootste deel van mijn privé leven op moeten geven. Waaronder ook mijn hobby's, computergewoonten en mijn studie en werk..

Gelukkig na lang zoeken een behandeling gevonden welke mij zo goed als klachtenvrij heeft. Volledig herstel ligt wel in de lijn der verwachting!
Betekent ook dat ik weer héél graag mijn detail-hobby op wil pakken... En daar hoort in mijn ogen dit forum zeker bij!
De eerste auto staat al weer op de agenda; een Volvo 940 station uit 1997..

Gelijk een eerste vraagje: Hoe lang zijn detailmiddelen te bewaren? Een aantal ligt er al even...

Voor hen waarvoor ik echt nieuw ben:

Ik ben Marco, 27 en kom uit omgeving Rotterdam.
Ik ben zelf helemaal Citroen gek... Heb zelf 2 Xm's, waarvan 1 hele bijzondere multimedia (gelimiteerde opgave van 50 stuks). Daarnaast heb ik voor dagelijks een DS3 e-HDi... Een fijne kilometervreter!

Twee weken geleden ook nog voor erg weinig een Xsara Break met een slechte achteras op de kop getikt. Die auto gaat naast de Volvo een van mijn eerste detailprojecten worden. Wat een slechte optische staat verkeert die auto in! Interieur is als nieuw. Technisch is die inmiddels super (nieuwe koppeling bij de vorige eigenaar, ik heb er een nieuwe achteras onder gemonteerd..). Van het detailen van die Xsara zal tzt een verslag volgen!

Wat foto's van mijn auto's:

Mijn Xm:
Foto-TUNNAPS4.jpg


De Xsara:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Van de DS3 heb ik eigenlijk nog geen echte foto... Wat erg!
Dit is in ieder geval de kleurstelling, even van internet geleend:
dscn1510.jpg


Vooral van de laatste twee zal wel eea volgen!

Nog even een terugblik op mijn verleden hier:

https://forum.Carclean.com/cc_postst8325/Ford-Focus-C-MAX--van-kraslot-naar-hoofdprijs---80-foto-s.aspx

https://forum.Carclean.com/cc_postst6847/Xm-V6-Exclusive--La-Dame-Blanche.aspx
 
weer welkom hahah

ik had je PM ontvangen, op dit moment even geen intresse meer in de flessen
ben zelf met een aantal andere NON detaling dingen bezig
 
Bedankt voor alle reacties!

Vergeet ik gewoon heel mijn project... Wat erg! De Xm's gaan waarschijnlijk weg. Daarvoor in de plaats heb ik een DS Pallas in restauratie.. Wat foto's:

Het uitgangspunt:
Foto-YDMOLIDZ.jpg


Momenteel:
Foto-R3YURJ3W.jpg

Foto-64MTVIBW.jpg

Foto-SWOF8AK4.jpg


En het uiteindelijke doel:
Citroen%20DS%2023%20Pallas%20side.jpg


Voor deze auto is ook al een compleet nieuw rood fluwelen interieur aanwezig..