• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel II (zondag 18 november 2012)

Ik ben er bij

1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. ...
 
1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. Erikjeeh
9. Niels04 (enkel kijken)
10....
 
Kijkaan, dit gaat al mooi zo.

Niels04: neem gewoon je spul mee, je kunt altijd gewoon je auto schoonmaken! En dan tevens tips en tricks opdoen. Is heel leuk
 
I'm in!! Geweldig initiatief.

1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. Erikjeeh
9. Niels04 (enkel kijken)
10. Duckmole
 
Deze meet lijkt me op zich heel leuk! Maar ik twijfel nog, om een tweetal redenen:
1. Het is voor mij niet bepaald om de hoek
2. Ik heb het idee dat ik er dezelfde mensen ga tegenkomen als op het GS-forum, weet niet of ik dat mentaal aankan 8-o
 
Ik ga sowieso proberen te komen (moet nog wat regelen voordat ik me "officieel" aanmeld) maar die deukentovenaar zou wel een extra aanwinst zijn :)
 
Denk persoonlijk dat we dat beter achterwege kunnen laten van die deukentovenaar.

Lijkt mij iets teveel van het goeie, let wel. We huren de hal. En zijn er tevens te gast.

Om nu jan en allerhande "bedrijfjes" er te laten komen lijkt me ook weer niet echt slim.
Ook ben je dan al vrij snel wat ruimte kwijt willen we er een 20 tal auto's gaan stallen en nog lekker ruim willen detailen.

Gewoon dood normaal wassen en detailen. En als iemand zich geroepen voelt om een dap cursus te geven, gaat die lekker zijn gang. Dag vliegt dan al snel genoeg voorbij.
 
Ik ben er ook weer bij!

1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. Erikjeeh
9. Niels04 (enkel kijken)
10. Duckmole
11. Carl einser
12....
 
1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. Erikjeeh
9. Niels04 (enkel kijken)
10. Duckmole
11. Carl einser
12. Niki
13. ......

Kijk, gaat mooi zo. Op naar de 25.
Als jullie nog forum genoten weten hiervoor, bericht ze aub!
 
Ik zou eventueel gewoon de auto buiten de hal kunnen zetten, scheelt weer een plaatsje (mochten we tekort komen).
 
Die deukentovenaar vind ik een leuke gedacht, maar dat gaat niet gebeuren.
Ik heb de afspraak dat er die dag niet echt commerciële zaken plaatsvinden.
Kijk, een dap workshop is prima. Maar daar ligt wel de grens.
Oke?
 
Niels,

Waarom zoveel koudwatervrees? Remind het verwijderen van je tank tijdens een sleuteldag! Ik weet ook niets van de wereld die detailing heet. Wil graag de lak van mijn bolide opknappen, waskrassen en Swirls er af etc. Gaat misschien wel lukken daar en anders heb ik weer een top dag waarin ik ongetwijfeld belachelijk vel kan leren.

Duckmole
 
1. D-J
2. Eddy
3. Jeroen
4. DennisD
5. sjoerdnijhuis
6. Eelco
7. LB
8. Erikjeeh
9. Niels04 (enkel kijken)
10. Duckmole
11. Carl einser
12. Niki
13. Arjan & Wilma
14. ......