• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads voor de DAP500

[MOD]Niet onnodig quoten AUB[/MOD]

wat ik jammer vind aan de dap is de niet geforceerde rotary beweging. is daar een truukje voor? kogellager vastlassen bijv :D
 
trust me, geforceerde rotatie is niet het "wondermiddel" wat denkt dat het is. Het is leuk, het geeft iets meer kracht aan een D/A machine, maar de rotatie is vaak niet meer dan 600 rpm. Ik heb gewerkt met de Makita, deze heeft een uitschakelbare geforceerde rotatie, ik vind het geen succes, het is het in mijn ogen net niet. Geef mij maar gewoon een D/A zonder geforceerde rotatie en een goede rotary :ja
 
hmm dan maar op zoek naar een rotary denk ik. aeg hoor ik verhalen over en een lakdikte meter wat wel eens handig zou kunnen zijn
 
de paarse wolpad heb ik op rotary en op een aeg exenter
zelf op de exenter geeft de paarsegenoeg efect om swirlies er uit te draaien en laat daadwerkelijk minder sporen na

rotary gaat de paarse als een jeko super pad