• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pakkie: Fiat 500

Wauw :)^ gave detail en ik ik maar denken dat je een grijze 500 onderhanden nam ;) Die is nu mooier dan toen hij net uit de garage kwam.
 
Het is inderdaad een kleinschalig verzamelgebouw van 6 ruimtes zoals je op onderstaande foto kunt zien: 5 ruimtes van 60m2 en één ruimte van 85m2. Ik heb de één na achterste ruimte met als voordeel dat daar een lichtstraat in zit waardoor je ook nog veel daglicht hebt.

Geen idee in welke staat hij uit de showroom kwam, maar dat de vorige (eerste) eigenaresse geen schadevrije auto afgeleverd kregen toen de auto nieuw was, is inmiddels ook duidelijk. Zij hebben linksachter geen schade gereden en toch is het schem overgespoten.

Knipsel3.JPG
 
Vraagje; hoe heb je die krassen onderaan aan het zijportier weg gekregen? Verdwijnt dit met PB natural look?
 
De plastic delen aan de binnenzijde van de deur heb ik eerst met APC 1:4 afgenomen en vervolgens heb de PB natural look aangebracht. Uiteraard zie je de krassen nog wel als je er met je neus op gaat zitten maar zoals je op de foto kunt zien is het al veel beter.
 
Mooi werk maar ook een hele mooie show-off. Met name de voor-na foto's op het einde vind ik werkelijk zeer goed :)^
Proficiat Pakkie!
 
Op welke krassen doel je?
De kras op de bestuurdersdeur heb ik zichtbaar gemaakt door dat deel van de deur te wassen.
De swirls op de andere panelen zoals de motorkap en het achterscherm werden zichtbaar na het uitgebreid wassen en het kleien (dus net voordat je start met polijsten).

@schipersss: dank voor de tips mbt het ozon-apparaat :)^

De voor-na-foto's vind ik zelf ook leuk om te zien want daar zie je echt goed het resultaat. Helaas staan ze op een tablet door het formaat niet naast elkaar, maar op een PC met een fatsoenlijk beeldscherm wel.
 
Pakkie;349987 zei:
Op welke krassen doel je?
De kras op de bestuurdersdeur heb ik zichtbaar gemaakt door dat deel van de deur te wassen.
De swirls op de andere panelen zoals de motorkap en het achterscherm werden zichtbaar na het uitgebreid wassen en het kleien (dus net voordat je start met polijsten).

@schipersss: dank voor de tips mbt het ozon-apparaat :)^

De voor-na-foto's vind ik zelf ook leuk om te zien want daar zie je echt goed het resultaat. Helaas staan ze op een tablet door het formaat niet naast elkaar, maar op een PC met een fatsoenlijk beeldscherm wel.




Owww, ik dacht al,^^ een vieze auto met een doek wrijven zodat je de krassen kunt zien...


Maar verderr super! Panda van mn moeder heeft het zelfde met de bekleding
 
Echt fantastisch als je een auto weer zo mooi kunt krijgen. Ook mooie spullen die je allemaal gebruikt. Ik heb er de tijd en spullen niet voor maar soms kriebelt het wel eens om zo te werk te kunnen gaan. M'n Audi A2 is netjes maar er valt nog veel meer uit te halen wat mij niet met de hand lukt :(
 
Bij mij kriebelde het ook al jaren en na wat clinics bij Carclean was het hek van de dam en heb ik me in korte tijd voor een aardig fortuin aan spullen aangeschaft. In eerste instantie wat aan het oefenen geweest op diverse testpanelen van de sloop om vervolgens met mijn eigen auto's en daarna auto's van anderen aan de slag te gaan. Ik doe het nog immer met veel plezier en kan heerlijk opgaan in het detailwerk.
 
Pakkie,

Auto ziet er echt weer als nieuw uit, echt super.

Welke extractor heb jij hier voor gebruikt.

Wat zou je mij kunnen aanraden. Mijn vrouw heeft ook een Fiat 500 met de ze lichte stoelen en ik wil ze mooi schoon krijgen. Ook in mijn eigen auto's zou het top zijn om de
bekleding weer schoon te krijgen.

Greetings,

Porscheman
 
Ik heb mijn onderstaande Numatic George daarvoor gebruikt. Voor zo'n 230€ staat zo'n apparaat bij je op de stoep. Uiteraard kun je hem ook als gewone stofzuiger gebruiken. Je zou ook een extractor kunnen huren bij Boels voor twee tientjes. Ik heb dat ook gedaan voordat ik de George had en het resultaat is hetzelfde. Wel even het kleine mondstuk erbij huren.

george.JPG
 
Hahaha.. En kijk eens hoe hij lacht terwijl jij het harde werk mag doen!!

Waar koop jij hem voor dat bedrag. Ik heb namelijk al zitten zoeken en kan hem niet goedkoper dan voor €319,- krijgen. Of ik moet hem in Engeland bestellen.

Greetings
 
yup Engeland, maar niks moet. Overweging van de voor en nadelen is ten strengste aanbevolen:! Ik vond het de moeite waard om een flink stuk voordeliger uit te zijn. Ook al liep bij mij de bestelling niet helemaal zoals gepland.
 

Vergelijkbare onderwerpen