• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Parkside Hogedrukreiniger Lidl

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
5.745
193
26
Zwolle
Mijn Nilfisk hogedrukreiniger heeft het begeven. :(

Nu moet ik dus opzoek naar een nieuwe.

Heeft iemand hier ervaring met de Lidl Parkside Hogedrukreiniger?
Deze kost €89,95...

Welke foamlance kan hierop?
 
Iemand op het forum heeft deze recent gekocht. Enkele weken geleden kwam dit voorbij en vorige week zag ik deze HD toevallig ook in de Lidl hier in de buurt.



Greeetz
 
Zelf deze gekocht vrijdag, serieus goedkoper dan bij elke andere aanbieder :D.

Die van de Lidl, vraag kwam een tijdje terug ook voorbij op de FB-pagina. Misschien dat je die even kan terugzoeken.
 
Hoi Roy. Voor hetzelfde moet je bij een betere bouwmarkt een Nilfisk kunnen vinden.
Ik weet namelijk niet of de Parkside gebruikt maakt van Kärcher/Nilfisk-koppelstukken die wel aansluiten op de betere foamlansen.
Als je geen intentie hebt om een foamlans aan te schaffen, dan kun je natuurlijk gaan voor de Parkside.
Maar ik had vorige week ook geen foamlans nodig, tot ik het nut ervan ben gaan waarderen
 
Voor iedereen die gaat roepen 5 jaar garantie....
Roy heeft m gewonnen en dus geen aankoopbon (zie dikgedrukte onderstaand)

Op alle consumenten hogedrukreinigers wordt 5 jaar garantie gegeven na aankoopdatum. Voor machines gekocht voor 1 januari 2009 is de garantietermijn 24 maanden na aankoopdatum. Op de nat- en droogzuigers (Multi en Buddy serie) geven wij standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
De garantie dekt uitsluitend materiaal- en productiefouten. Bij garantie zijn onderdelen, arbeidsloon en transportkosten van en naar het Nilfisk reparatiecentrum via de afhaalservice voor rekening van Nilfisk.
Er wordt geen garantie gegeven op slijtageonderdelen (slang en/of sproeiers). De garantie vervalt bij verkeerd gebruik (bijv. te lange verlengkabel, schade door zand, vorst en bij een verstopte sproeier) en/of bij toepassing van een consumentenmachine voor professioneel gebruik.

Er kan geen garantie worden verleend indien bij de machine een kopie van het aankoopbewijs ontbreekt. Handgeschreven bonnen worden NIET geaccepteerd.

Wanneer de hogedrukreiniger en/of stof-/waterzuiger na de garantietermijn stuk gaat dan biedt Nilfisk de NO NOnsense reparatieservice. Binnen deze service kan de machine tegen een vooraf vastgesteld tarief gerepareerd worden. Het enige wat u hoeft te doen is de machine terug te brengen naar de dichtsbijzijnde Nilfisk dealer en hij zal deze opsturen naar VVS. Kijk voor de overige voorwaarden van onze reparatieservice naar ons NoNonsense document.
 
Wettelijke garantie voor gebreken mag door de fabricant niet afhankelijk worden gesteld van de beschikbaarheid van een aankoopbon.
De productienummers geven voldoende duidelijkheid over leeftijd en herkomst.

Dat een detailhandel die eis gebruikt is wel toegestaan
Die heeft alleen een verplichting richting de werkelijke klant
En niet jegens iemand die zomaar (bijv na verhuizing) aanklopt bij de dichtstbijzijnde winkel
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
Om hier even op in te haken: zijn de koppelingen van die Parkside HD's bruikbaar met onderdelen van Kärcher/Nilfisk o.i.d. of zijn dat weer eigen koppelingen van Parkside zelf?
 
Parkside zou dezelfde koppeling hebben als lavor. He hetzelf nog niet getest.

Voor de rest ben ik wel tevreden over de HD. Is wel mijn eerste HD dus kan geen vergelijking maken.
Hij doet wat hij moet doen de foamer die er bij zit foamed. Maar die word binnenkort vervangen door een andere.
 
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een hogedrukreiniger, en de parkside is zo te zien nog steeds beschikbaar (bron). Ik ga dit weekend bestellen. Op goed geluk.
 
Ik heb er onlangs 1 gekocht, na 2 weken stuk. Natuurlijk heb je garantie maar vind het verschil tussen een parkside en knappe nilfisk niet zo groot dat ik nu naar volle tevredenheid een nilfisk heb gekocht. Tevens ook wat makkelijker om accessoires voor te krijgen.
 
Oud topic Marcel.
Inmiddels 2 Nilfisk's in huis
e3dfea612292bf6ee8251c2940cceea3.jpg