• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus: project droomauto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dibbuz laten helpen, als je het zelf niet aandurft of een rotary op je lak te zetten, is goede optie.

Pas alleen wel op dat hij geen afdrukken van zijn neus achterlaat op de lak van de RS2. Want bij alles wat er fruitig uitziet wil hij weten waar het naar ruikt :D
 
Wat een schitterende auto zeg. De kleur vind ik hem trouwens ook erg goed staan:ja
 
Paulus, moet ik mijn metabo rotary een keer opsturen?, weet zeker dat je hem dan goed krijgt.
Kan hem wel een paar weken missen.
Is iets groter dan de DAP, en is behoorlijk makkelijk te hanteren.

Machtig mooie en bijzondere auto trouwens!
 
ik weet het, ik doe het nog niet zo lang maar ik heb een zwaar verweerde motorkap swirlvrij gekregen met Ultimate compound en een gele pad. (DAP900)
misschien kun je dat eens proberen.

Trouwens, jouw RS2 vind ik echt een prachtige wagen! uit de tijd toen ze nog echte auto's maakten zal ik maar zeggen mooi mooi mooi en wat een geweld komt eruit he.
gefeliciteerd met je droomauto :)^
 
Iedereen bedankt voor de complimenten/aanbiedingen. Heb met mijn vrouw overlegd, ik ga de DAP500 verkopen en de DAP/Pro900 set kopen.

@danny: de kleur van mijn A2 is identiek aan de RS2. Kleur heet Sprintblau/RSblau. (zonder w, Duits he!)

@ericon: heel erg bedankt voor het genereuze aanbod!

@RogierV12: dank je wel!
 
Dat is helaas iets te ver, Groningen... hahaha
 
Ik denk idd dat de rotary de truuk wel doet.

Gele pad met Inizio op de Dap laat flink marring na die je behoorlijk moet nabewerken.
Soms kun je er niet omheen, maar als het niet hoeft gebruik ik de gele niet.
 
Dibbuz gaat de 80 waarschijnlijk onderhanden nemen!

Bedankt Eelco voor de tip!
 
Ik zag deze laatst nog op mivw staan,^^ Is volgens mij wel het nieuwere beestje maar toen ik hem zag moest ik meteen aan jou denken! En daarom deze foto! Alleen toen kon ik het topic niet meer vinden:-"
Bij deze!
dsc0035ab.jpg
 
Een DAP 500 in de verkoop??? o:)
doe alles nog met de hand (en moet de T4 camper nog doen) ga nu de penningmeester thuis eens lief aankijken :D
 
Paulus, ik ben erover uit...
De RS2 is de mooiste auto die er is!
Onder de stationwagon's dan:grinning:
 
Na 15 jaar ziet hij er nog steeds niet oudbollig uit! Mooier dan een DS Break?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.