• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PERL 1:5

Gum

Detailing rookie
15 mrt 2010
70
7
58
Onlangs heb ik bij een bestelling als attentie een fles Perl ontvangen van Carclean :)^
Nu heb ik op dit forum gelezen dat het oa. verdund kan worden in de verhouding 1:5 om vervolgens het interieur mee te behandelen.
Maakt hierbij de kleur van het materiaal niet uit? Kan ik het dus bijv. ook op een grijs of creme dashboard gebruiken ipv zwart?

Ik zie nu dat ik dit onderwerp in een verkeerde groep heb geplaatst. Hoe kan ik dit wijzigen?
 
Its OK, you can spray it and wipe off after on any surface color, perl is transparent once you spray it on.
 
Ik gebruik het 1/5 voor een donkergrijs interieur. Ik spray het wel niet rechtstreeks op het kuntstof maar op een microfiberdoek.
Na het opbrengen met deze doek laat ik het een minuutje intrekken en wrijf daarna na met een tweede microfiberdoek.
Ik gebruik het ook op de lederen inleg in de deuren. Werkt hier ook uitstekend zonder plakkerig te worden of vlekken na te laten.
 
Ik heb het laatst ook gebruikt op een grijs dashboard en de deuren. Het ging inderdaad heel gemakkelijk. Ingesprayed op een microfiberpad en opgepoetst met een badhanddoek.
Het geeft een mat satijnen glans en wordt inderdaad niet vettig.