• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 107

emiel10

Detailing guru
21 sep 2010
1.487
170
Zal hier ook nog even een verslag neerzetten van de 107 die ik heb gehad voor de audi, deze had ik vanaf dag 1 nieuw, dus ook altijd goed onderhouden, deze heb ik voordat ik de dap had handmatig gepoetst... Valt bij zo'n auto wel mee die is namelijk maar 1,5x1 meter :-b

Is niet vrij recent maar aangezien de meeste hier foto geil zijn deze detail beurt toch maar erop gezet, hebben jullie weer wat te kijken... :-b

zo kwam ik in elk geval terug van vakantie:
8080289d.webp

810b1815.webp

Toen de behandeling:

- Wassen met 2 emmer systeem
- Kleien tot ik erbij neerviel, zaten super veel harsplekjes op van een boom waar hij tijdens vakantie onder heeft gestaan, en dan in de 35/40 graden bakt het er lekker op allemaal...
- Gepolijst me polish van shining monkey
- Mothers Carnauba wax.

Overige producten had ik toen nog niet dus hiermee moest ik het doen.

Foto's van tijdens de behandeling heb ik niet, dus direct de na foto's :

P1030132.webp

P1030133.webp

P1030134.webp

P1030135.webp

P1030138.webp

P1030140.webp

IMG_0120.webp

IMG_0228.webp

IMG_0232.webp

Net als jij stefan, kijk nog steeds vaak op citybug, vind het nog steeds een leuk levendig forum...

aygo/C1/107 is van binnen allemaal excat hetzelfde, alleen het middenstuk van het stuur is anders...

Dat is het voordeel als je de auto nieuw koopt, gelijk behandeld met tektiel (auto is standaard met wielkasten in kleur wat er niet uitziet) dan kun je daarna als je eens per week je wielkasten uitspuit het goed bijhouden, dan stelt het allemaal niks voor...

Maar hou graag alles schoon inderdaad, ook de wielksten en motorruimte en onderkant auto etc.

Heel mooi peugeotje in een heel mooie kleur:cool
Op foto nr 8 heb je blijkbaar extra metertjes op de middenconsole.
Is dit een Xtra bij peugeot te bestellen of heb je dit achteraf er in gezet?
nice karretje:ja

Ik heb zelf een olie-water temperatuurmeter bijgeplaatst, omdat dit er standaard niet opzit en ik het toch wel fijn vind om te weten... En omdat het een actie 2 halen 3 betalen was ook een volt meter bijgeplaatst, ziet er wat gevulder uit...

emiel10 zei:
Ik heb zelf een olie-water temperatuurmeter bijgeplaatst, omdat dit er standaard niet opzit en ik het toch wel fijn vind om te weten... En omdat het een actie 2 halen 3 betalen was ook een volt meter bijgeplaatst, ziet er wat gevulder uit...
En ze zien er schitterend uit:cool
Passen echt wel heel mooi in het interieur:ja