• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot Vertigo Noir 208 GT

Birdsong

Detailing trainee
7 mrt 2026
59
45
Goedemorgen,

Jaren geleden al actief geweest op forums en meetings. Ik denk zelf zo rond de 10 jaar geleden. Als ik de foto zie op welke datum deze was.. dit was mijn laatste project. Custom made BBS RA velgen van 1-delig naar 3-delig laten maken.

IMG_5120.webp

Jaren geleden alles betreft detail spullen aan mijn broertje gegeven. Gisteravond ‘even’ een bestelling geplaatst met wat basis producten.. daar gaan we weer haha!

Misschien dat sommige mijn vorige auto’s nog kent.

Seat Ibiza 6L

IMG_4711.webp

Deze verkocht en overgestapt naar een Golf Cabriolet:

IMG_4713.webp
IMG_4714.webp
IMG_4715.webp

Daarna is de hobby eigenlijk gestopt. Sommige kennen het wel. Je leert iemand kennen, interesses liggen ergens anders dat soort dingen.

Daarbij ben ik redelijk fanatiek met darten wat mij ook rust geeft. Ook gaf detailen mij enorme rustig dus zeker weer zin in.

Je denkt rust? Ja rust, heb een vrij drukke baan.
Ik werk zelf ook bij een webshop. Hier ben ik werkzaam op de verkoop afdeling en heb ik de functie account manager voor de B2B (zakelijke) klanten. Wel leuk mijn collega op de verkoop is ook fanatiek auto liefhebber (Volkswagen UP & Audi A5) we zeggen soms wel met als we een weekendje detailen achter de rug hebben. Hoop dat t een beetje gaat regenen.. Beaaaadinggg!!

Nu jaren later begint het toch wel weer te kriebelen!

Sinds gisteren trotse eigenaar van de Peugeot E-208 GT Pack uit 2020.

Genoeg wensen en to do’s voor de auto.
Zowel op detail gebied als aanpassingen.

Ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden
collage_export_0FCCD9DE-3D3E-425F-9504-73B05BE718F5.webp

Laatst bewerkt:
Hahaha heel herkenbaar verhaal. Zelf ging ik ook van beheer van Vwforum naar meetings door het hele land, naar niks. En ook nu weer “wakker” in detailing land. Welkom terug en veel plezier!

Hele gave auto’s die je hebt (gehad)
:cool:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Birdsong
Goedemorgen,

Jaren geleden al acties geweest op forums en meetings.

Jaren geleden alles betreft detail spullen aan mijn broertje gegeven. Gisteravond ‘even’ een bestelling geplaatst met wat basis producten.. daar gaan we weer haha!

Misschien dat sommige mijn vorige auto’s nog kent.

Seat Ibiza 6L

Bekijk bijlage 180589

Deze verkocht en overgestapt naar een Golf Cabriolet:

Bekijk bijlage 180590Bekijk bijlage 180591Bekijk bijlage 180592

Daarna is de hobby eigenlijk gestopt.

Nu jaren later begint het toch wel weer te kriebelen!

Sinds gisteren trotse eigenaar van de Peugeot E-208 GT Pack uit 2020.

Genoeg wensen en to do’s voor de auto.
Zowel op detail gebied als aanpassingen.

Ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houdenBekijk bijlage 180588
Ah! Dit wordt waarschijnlijk een echt project. Dat ga ik zeker volgen.

• Leuk
Reacties: Birdsong
Zoals aangegeven jaren niks meer in de hobby en detailing gedaan van de auto.

Maar wat ik nu aantreft bij mijn ouders thuis brengt wel herrineringen naar boven!

Mijn oude was emmers met de washandschoenen met nog een flesje Monello Lavare Shampoo uit 2013

De microvezeldoeken etc van Monello staan er niet op want die heb ik nog in overvloed

To do voor vandaag?

Luxe kentekenplaten halen. Zitten nu walgelijke beschadigde platte kenteken platen op met een schroef in t zicht! Error!❌

Oja en wachten op de Carclean bestelling die gisteren is gedaan!✔️

Bijlagen

• IMG_4895.webp
    IMG_4895.webp
    135 KB · Weergaven: 60
  • IMG_4896.webp
    IMG_4896.webp
    165,9 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Zo daar is de bezorger geweest! Ik kan los!
Met sommige producten ben ik al wat bekend, en sommige totaal niet dus even rustig uitzoeken en proberen.

IMG_4921.webp

Tussendoor kwam mijn broertje nog langs met de vrouw en mijn nichtje. Zelf ook wel fanatiek autoliefhebber. Ik had hem nog gevraagd.. neem anders even de poetsspullen mee die je van mij had gekregen en dat je niet meer gebruikt. Kan ik even zien of ik nog wat kan gebruiken. Tering komt hij mij toch met een grote doos aan zetten. En ik zei nog: had ik zoveel??!!

Ik maak de doos open. Ja hoor! Verassing! Een Swippy pakket haha ik zeg ideaal!

IMG_4922.webp

Zo productief dagje gehad!

Vandaag bezig gegaan met de Soft99.
Nu even de: Ultra Glaco Glass Sealant 12 uurtjes laten uitharden. Hoop morgen met positief resultaat te komen.

Hierna ben ik bezig gegaan met de:

Monello Matte Opaco Interior Cleaner. In combinatie met de: Monello Spazzola Doppio - Premium Brushes Horsehair

Ik zeg zelf ben wel blij met het resultaat!

Voor de behandeling:

IMG_4936.webp

Na de behandeling, alleen het linker gedeelte eerst gedaan.

IMG_4938.webp

Ook nog even een 50/50 met het armsteuntje.

IMG_4940.webp

Laatst bewerkt:
Vandaag veder gegaan met de auto. Heb toch de keuze gemaakt om Swippy uit te proberen.

IMG_5030.webp

8CAFFE9D-92C4-46C1-AFD6-1CBA963E66D7.webp

Opzich prima product alleen merkte al heel snel dat de auto een kleibeurt nodig heeft. En ja hoor.. wat ben ik natuurlijk vergeten?! Klei bestellen!

Toch door gegaan met het wassen, en daarna de carnauba wax aan te brengen. Tijdens het aanbrengen kom je er al heel snel achter dat alles stroef is ook al is de wax vettig je voelt het gewoon. Dit dit geldt ook bij het uit poetsen van de wax. Moet zeggen het is een vaste wax en zeer makkelijk uit te poetsen! Ben van vroeger de poorboys vaste wax gewend.

Toen had ik nog tijd over dus ben ik veder gegaan met de rest van het interieur

IMG_5048.webp

Na de behandeling:

IMG_5049.webp

Ben al toch tevreden over vandaag en weet ik wat me te doen staat de komende tijd!
IMG_5041.webp
8F0ACA2C-E88B-4297-AC77-CF0A2888A52F.webp

Laatst bewerkt:
Altijd fijn! Aan het werk zijn en en push melding ontvangen: ‘Uw pakket is bezorgd!’

Vandaag de Kärcher K Mini ontvangen @karchernl lekker compact en genoeg druk voor de auto !

Deze is momenteel in de aanbieding bij de Karwei!

[mod]commerciele link verwijderd[/mod]

Nu wachten op de volgende upgrade voor de hogedrukspuit kun jij toevallig zien op de foto wat de nieuwe upgrade gaat worden?

Wil je graag zien hoe de Kärcher werkend te zien is? Klik dan op de link van mijn Instagram account!

Laatst bewerkt door een moderator: