Hee, die had ik toenstraks ook gevonden
Wist alleen niet of dat de goede was, gezien mijn 0,0 ervaring met die certificaten,..
Wist alleen niet of dat de goede was, gezien mijn 0,0 ervaring met die certificaten,..
Bij ons staat aspen2 en aspen4 gewoon in de winkel? Ook voor het opslaan in het magazijn hebben wij geen specifieke regels (enkel boven een lekbak). Aangezien wij strenge controles krijgen van de brandweer en milieu (wij verkopen ook vuurwerk) hebben wij hier nog nooit commentaar over gehad.Jeroen zei:Wij verkopen op het werk brandstoffen, Aspen2 (tweetakt) en Aspen4 (euro95) met een beetje toevoeging er in.
Dit moet allemaal in een speciale brandwerende kast, in de winkel mag ik geen flesjes brandstof hebben staan en zelfs de machines moeten leeg zijn... Al is dit niet tegen te houden....
Gasflessen hebben bij buiten in een speciaal Gashok, deze moet beslist 4 meter uit de kant staan,...
Echt, als je gecontroleerd wordt kunnen ze enorm streng zijn ben ik inmiddels achter gekomen, pfff!
Welke klasses dit onder valt weet ik niet, maar weet wel dat zo'n gasfles toch best wel gevaarlijk kan zijn, als het het toch over houders onder druk hebben
Wouter B zei:Pictures or it didn't happen!