Aficior zei:Beste eye-see,
Is het niet interessant om uit te vinden waarom juist jouw ervaring zo teleurstellend is? Ik heb zelf geen ervaring met het product, maar ik lees ook bijzonder veel goede ervaringen en er is zelfs een website gewijd aan Plasti Dip voor automotive.
Heb jij het product misschien anders aangebracht, dan hier geadviseerd of gedeeld wordt? Zou het kunnen zijn dat daarin de oorzaak ligt voor jouw teleurstellende ervaringen?
Lezende wat jouw ervaringen zijn, kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor, dus juist goed dat je dat hier deelt. Ben alleen benieuwd hoe dat zou kunnen komen. Zou het product dunner en in meerdere lagen dienen te worden opgebracht misschien?
Alles is gedaan volgens de regels van de kunst! De gehele voorbereiding. Het spuiten in dunnere lagen met omschreven product regels onder ideale spuitcabine condities zelf! Zeker ook omdat je het niet in 1x dekkend krijgt. Ik heb ervaring in de autospuiterij branch, mijn broer heeft een autobodyshop met 40 man personeel. Het hanteren van spuitbusjes en dergelijken is al sinds mensen heugenis. Dus ervaring en beleid genoeg. Ik heb er geen foto van gemaakt, nadat ik er achterkwam dat het toch niet die kwaliteit had die ik er van verwachtte, op zich jammer. Ik hou het op een tijdelijke, leuke wellis waar kwetsbare tijdelijke oplossing. Maar zou het niet meer toepassen op mijn eigen auto en zeker niet op die van een klant, want die gaat blij weg in eerste instantie maar op termijn hebt je die niet blij terug of komt helemaal nooit meer terug!! En verder geen zin om in te gaan op slap commentaar van lieden die een engelse slagzin hebben weten te onthouden.