• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PlastX voor krassen in middenconsole van een Golf 4?

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.362
193
42
Utrecht
hallo mensen, ik wilde wat vragen.

het gaat om een de middenconsole van een golf 4, het zwarte gedeelte om de asbak zeg maar.
hier zitten behoorlijk wat krassen e.d.

is plastx van megs hier goed voor of is er een beter alternatief. sommige plekken zijn niet alleen krassen maar ook een soort van inhammen. kan ik er een licht laagje van afhalen.

hoop dat ik duidelijk kon zijn, alvast bedankt
 
Gaat het om gelakte delen (plastiek)..? Dan zou Plastic-X wel kunnen werken vermoed ik ,maar heb je niets in huis wat je eerst kan proberen..?
Echt diepe krassen zal je niet weghalen vermoed ik.
 
nou, het is origineel en volgens mij is t niet gelakt, ik wilde wat bestellen maar ik wilde eerst weten of er een alternatief is.
volgens mij is plastx toch voor hele lichte krassen. anders moet ik de optie spuiten maar toepassen
 
Had graag geweten wat voor materiaal het is ,als het "dashboard" plastiek is ,kan je het in ieder geval niet polijsten.
Heb je geen foto van hoe het er uit ziet..?
 
heb op t moment geen foto, maar in mijn geval is het dashboard plastic wat van een sterker materiaal. wat harder lijkt t.
dat van de middenconsole is toch wat zachter kunsstof. ik denk dat ik zonder foto t niet krijg uitgelegd :confused:
 
heb vandaag besloten om alles te demonteren en te laten spuiten in alu look kleur. zeg maar soort r32 interieurdelen. toch bedankt