• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsbrug

Gisteravond voor de 2de keer gekeken bij onze nieuwe woning, en ook weer even in de schuur geweest. Blijkt dat de 2koloms brug wel ter overname is.
Sneakpeak:
Bekijk bijlage 167104

Hele fijne goede brug. Een Corghi elektrische spindelbrug. Ik heb het topic opnieuw doorgelezen, maar kom niks tegen met ervaringen met een 2kolommer.
Gisteravond stond er een XC60 op, en tussen deur en kolom zat z’n 40cm. Dit lijkt mij prima. Of ziet iemand nog meer beperkingen?
Bij sommige garages waar ik heb gewerkt gebruikten we ook zulke bruggen.
Buiten het soms niet kunnen openen van de deuren (of zelfs kans op beschadigingen!), vond ik als bijkomend probleem dat de krikpunten niet altijd helemaal mooi uitkwamen met dan bv. een verkeerde balans of alternatief als krikpunt tot gevolg.
 
  • Leuk
Reactions: Smotske en Cordoba
Hmm ja. Ik meende dat deze brug in kwestie ongelijke lengte armen heeft. Dus korte armen onder de voorkant, lange armen onder de lichte kant. Of auto omdraaien.
 
Bij sommige kan je de armen verkorten of verlengen, telescopisch dus. Maar dan nog komt het soms niet uit.