• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power DAP900 V3!

@Tim: dank voor de toelichting op de knoppen.
Bij mij zijn de cijfers nog wel leesbaar maar echt binnen een half jaar (alleen bij gebruik voor eigen auto) was de '1' slecht leesbaar. Ik neem aan dat er deze zomer weer een SDD komt, is de nieuwe V3 daar ook uit te proberen?
 
Dit jaar kiezen we voor een andere dag, het zal niet de SDD worden zoals jullie van ons gewend zijn. Maar de V3 mag en kan altijd geprobeerd worden in onze showroom straks en we gaan ook demodagen organiseren!

LB;n390985 zei:
Mooi, maar ik zit met smart te wachten op de 21 mm uitslag. Wanneer mag ik de PAW verwachten?

De PAW900 zal ook in mei geleverd gaan worden, dus nog eventjes geduld.
 
Ik ben vooral benieuwd hoe de PAW zich laat gebruiken in tegenstelling tot wat we gewend zijn met het huidige machinepark. Persoonlijk zat ik te denken om mijn huidige DAP te houden en de PAW ernaast te gebruiken. Rotary ben ik eigenlijk bijna niet nodig op de auto's die ik behandel hier in de familie. Enige auto is die van m'n broertje die echt nodig moet. Misschien dat ik die daar nodig ben, maar is ook een vrij zachte lak,... Mijn eigen, de panda, en de 159 kan ik prima voldoen met m'n dapje. Reuze benieuwd naar de gebruikerservaringen straks!
 
Daar ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar, als de PAW net een beetje extra correctie kracht heeft, zonder de risico's van een rotary ben ik daar erg geïnteresseerd in. Om nog even verder off topic te gaan, is er al een richtprijs voor de PAW bekent?

On topic: ziet er erg mooi uit de V3, en de ergonomie lijkt inderdaad een stuk beter zo! Alleen werkt mijn V2 nog perfect :roll .
 
@Tim

Komt er voor de nieuwe V3 dan ook een starterspakket met pads en poljstmiddel (zoals bijv. Monello) zoals nu ook bij de V2?
Wil namelijk graag een DAP aanschaffen maar twijfel nog of ik moet wachten op de V3.....
 
Uiteraard, we gaan ook voor de V3 starterskits aanbieden! :ja

Quattro;n391009 zei:
Om nog even verder off topic te gaan, is er al een richtprijs voor de PAW bekent?

On topic: ziet er erg mooi uit de V3, en de ergonomie lijkt inderdaad een stuk beter zo! Alleen werkt mijn V2 nog perfect :roll .
Er zijn genoeg mensen die interesse hebben in de V2. ;)

De PAW900 zal rond de € 200,- gaan kosten.

De DAP900 V3 zal rond de € 175,- gaan kosten.

De DAP500 V3 zal rond de € 130,- gaan kosten

GMToyota;n390930 zei:
Ik vind het DAP 500-tje die ik nu heb lekker licht. Ik hoop dat deze ook qua gewicht erg licht zal zijn.

Zijn er misschien ook plannen/ideëen om dit ergonomische ontwerp ook voor een Pro900 - opvolger te gebruiken?

PAW900 zo'n 2,5 kilo. DAP900 V3 zo'n 2,3 kilo. DAP500 V3 zo'n 2,2 kilo.

De opvolger van de PRO900 zal er ook aan zitten te komen, maar dat is eerder aan het einde van dit jaar. We gaan proberen daar dezelfde behuizing voor te regelen.
 
Mooie prijzen hoor. Bedankt voor de informatie. Leuk om te zien hoe die apparaten zich zo in de loop van de tijd ontwikkelen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Als je mocht kiezen op een rupes te komen, welke zou je dan kopen, de 15 of de 21, en waarom?
 
ik heb de rupes 21 en 15 gebruikt en ik zou voor de 15 gaan. voor grote vlakken is de 21 ideaal, maar als een auto veel ronde vormen heeft, "inwendige" bochten en knikjes, dan is de 15 veel fijner.
 
Als je kijkt naar het verschil tussen de V2 en V3 zit het hem dan puur in de ergonomie, of levert deze ook betere prestatie met als gevolg een beter resultaat ?
 
wilco;n392024 zei:
ik heb de rupes 21 en 15 gebruikt en ik zou voor de 15 gaan. voor grote vlakken is de 21 ideaal, maar als een auto veel ronde vormen heeft, "inwendige" bochten en knikjes, dan is de 15 veel fijner.
Of de combi van de DAP900 en de PAW900 met 21mm uitslag. De PAW voor de grote vlakken en de DAP voor de resterende delen.
 
Misschien domme vraag;

Maar komt er ooit of is er aan gedacht om een Dual Action met Battery-pack te ontwikkelen.

Zou voor mij en vele andere een oplossing zijn voor het probleem dat ik geen electriciteit aan mijn garagebox heb.
 
Ik denk dat het lastig zal zijn. 500 of 900 watt met een batterij aandrijven wordt niet heel succesvol ben ik bang: korte polijsttijd, zware machine, grotere machine enzovoorts.

Ik denk niet dat het haalbaar is.
 
Nismo;n392100 zei:
Misschien domme vraag;

Maar komt er ooit of is er aan gedacht om een Dual Action met Battery-pack te ontwikkelen.

Ik vind deze vraag zeker niet gek : volgens mij komt het erop aan om een goede verhouding gewicht/ergonomie te vinden én het apart bijkopen van accu's.....zo kan je wel een tijdje verder . ( al denk ik dat het een dure zaak gaat worden als ik bedenk dat 1 accu van 10.8v voor een Makita-schroef/boor machine al +-65€ kost en dat zijn echt maar erg kleine accu's )

Het enige dat ik ooit op het internet heb gevonden is dit :
41TKYfm9k3L__SL500_AA300_.jpg


Goed om een glaze of wax aan te brengen denk ik maar om echt te polijsten heb je "power" nodig .

In de trein zijn er ook stopcontacten , wie weet komen er nog wel in de wasbox.....
 
Ik zie de DAP900 V3 al op de webshop staan, maar is dat nou ook al die speciale introductieprijs of moet ik daarvoor nog even geduld hebben.
 
Bundels hebben een bundelprijs. De introductie is afgelopen, dat was in de vorm van een pre-orderactie en die liep af zodra de machines op voorraad kwamen.
 
Zojuist de Dap900 V3 ontvangen. Apparaat oogt vrij degelijk, ligt lekker in de hand en de ergonomie steekt beter in elkaar. Ben benieuwd hoe die werkt.
Nog wel een opmerking die ik hier maar zet, wellicht hebben anderen dezelfde vraag.
De handleiding is van een V2, komt de handleiding van de V3 nog of is er iets mis gegaan.
De zijkanten van de overigens ruime tas zijn verbogen, althans de versteviging die erin zit. Hoort dit?