• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power DAP900 V3!

Tim;n393973 zei:
Bundels hebben een bundelprijs. De introductie is afgelopen, dat was in de vorm van een pre-orderactie en die liep af zodra de machines op voorraad kwamen.
Ok, bedankt voor de info. Ik zat met mei in mijn hoofd voor de pre-order actie, maar dat is dus de maand van de levering.
Ik kijk wel even welke bundel interessant is voor mij.
 
Toen ik vanavond thuis kwam stond en ook een mooi pakketje klaar... :). Machine ziet er goed uit! Eerste indrukken zijn positief. Kan niet wachten om hem te gaan proberen! Met de tas ben ik ook erg blij. Ziet er degelijk uit met handige vakken. Enige minpuntje... Ook bij mij zat er een handleiding bij van de V2.0, dus ik neem aan dat deze er nog niet waren. Komen deze nog wel?;)
 
De handleiding voor de V3's wordt momenteel gedrukt en is nog niet gereed, maar om jullie nou te laten wachten daarop vonden we ook wat overdreven. De teksten zijn hetzelfde alleen de foto's worden anders.

addy;n393992 zei:
Zojuist de Dap900 V3 ontvangen. Apparaat oogt vrij degelijk, ligt lekker in de hand en de ergonomie steekt beter in elkaar. Ben benieuwd hoe die werkt.
Nog wel een opmerking die ik hier maar zet, wellicht hebben anderen dezelfde vraag.
De handleiding is van een V2, komt de handleiding van de V3 nog of is er iets mis gegaan.
De zijkanten van de overigens ruime tas zijn verbogen, althans de versteviging die erin zit. Hoort dit?
De V3 handleiding komt er dus nog aan. Er konden pas foto's gemaakt worden nadat de machines geleverd zijn. We hebben ervoor gekozen om de machines toch uit te laten leveren, omdat je anders nog 3 weken moet wachten op de handleiding.


De tassen kwamen opgevouwen uit de fabriek en zijn uitgevouwen om de machine in te doen. Het hoort dus zo en na verloop van tijd komt er wat meer stevigheid in terug.
 
Ah ok helder. Technisch is er ook weinig verschil tussen de V3 en de V2 natuurlijk. Hoe kan ik de machine het beste voor het eerst gebruiken. Moet ik hem vooraf nog onbelast laten draaien of zoiets?
 
Nog steeds de twijfel, DAP of PAW? Heb al een rotary. Meeste auto's die ik doe zijn unikleuren. En niet te moeilijke hoekjes. Maar gaat de PAW ook makkelijk langs raamrubbers e.d?
 
Ben benieuwd, zojuist de dap900 v3 besteld, icm startkit superpack en de ibrido hybrid wax.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Mijn Dap900 Power Pack ook dinsdagmorgen ontvangen, nu maar wachten tot het echt droog blijft en dan proefstukje doen.
 
Als ik het goed heb dan hebben jullie op de site alleen de ~~Meguiar's Professional - Soft Buff 4inch Foam Finishing Pad - 2st. pads ?

Geen 4 inch van monello? Om bij dezelfde fabrikant te blijven
 
Wordt de nl handleiding van de V3 nog verstuurd. Zat destijds een V2 handleiding bij. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk