• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power PAW900 komt niet door kwaliteitskeuring.

Komt er nog een paw900 beschikbaar met de juiste set tandwielen?? het is al zo lang stil in dit topic.
Ben zeer benieuwd eerlijk gezegd.

De PAW900 zal niet meer komen in een andere versie. De huidige versie blijkt voor veel mensen toch erg mee te vallen in positieve zin en voorlopig is hier genoeg voorraad van.

Is bij de paw 900 zelfde tas bijgeleverd als bij de Dap 500/900? Krijg je hier ook korting op als er algemene korting is? BV. 15proc. Eindejaarskorting?

Bij mijn PAW bestelling zat een heel erg grote tas, echt prachtig ding.
Ben er erg blij mee :-)^
IMG_3975_zps0nfqjtb6.webp

Ja alleen die tas is los al € 50,- waard! Nagenoeg identiek aan:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Monello_Borsa_Detailing_Bag_MBDB01_102709

Dan nogmaals extra bedankt Tim, waardeer het ten zeerste, ook de PAW 900 is echt een topper, grote vlakken zoals motorkap en dak zijn nu echt razend snel klaar.
Mijn DAP 900 gebruik ik nu met de kleine steunplaat voor de moeilijkere hoekjes, echt ideaal.
Kan verder ook niets merken aan de PAW dat de kwaliteit minder zou zijn, heb er al meerdere malen gebruikt.

:-D
ik moet zeggen,paw is prima en doet zijn werk.
tevreden over.