• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power PAW900 komt niet door kwaliteitskeuring.

Hier ook octoplastieken nu 1,3 jaar oud,... Maar soms heb ik er zelfs nog zware reducerende 3M oorkappen overheen,... Soms wel prettig als je tussen machines staat die tussen de 85/110 db aan geluid produceren,... Als ik niks in heb kost het me een dag werken hèhè, ben er al enorm gewoon aan geraakt!

@cordoba, klopt als een bus! ik vind het de investering zeker waard, ik gebruik ze op werk en thuis. Werk maar parttime dus dat scheelt. Ik heb nu de harde octoplastieken, Deze bevallen me erg goed! Ik had in het begin mijn twijfels maar vindt ze erg fijn. Je voelt niet dat je ze in hebt en ze irriteren ook niet

Wij raden ook aan om gehoorbescherming te dragen. Dat staat overigens ook in de handleiding vermeld en als het goed is ook bij het product op de site (zo even controleren en waar nodig toevoegen).

Ook de Decibellen die de machine produceert zetten wij op onze site erbij.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Ik neig er sterk naar om 4 maanden te wachten op de PAW ipv geld terug. Ik neem aan dat dat mogelijk is. Toch? Ik zal hierover een berichtje sturen naar info mailbox.

opelmark;n397268 zei:
polijsten met geluidsdempers op dat werkt niet net als machines die knarsen en ratelen.

Met de alle DA's en rotary machines gebruik ik toch echt gehoorbescherming................raad je toch aan om dit ook te doen.

Allereerst heel goed besluit wat weer geeft dat men een lange termijn visie heeft en dat geeft vertrouwen!

Wij hebben vandaag (eindelijk) de administratie afgerond en de bedragen van de PAW900 aankopen retour gestort. Een aantal mensen heeft niet gereageerd, of wellicht wel gereageerd, maar niet door ons vastgelegd. Die hebben we zojuist nog even herinnerd.

Want, wachten op de nieuwe PAW900 die wel goed is, mag natuurlijk ook. Een aantal koos hiervoor en dat waarderen we zeer!

Het siert jullie dat er een terugbetaling is, de belgische vrienden geven deze mogelijkheid niet, wat ik betreur.
Zo krijgen jullie er wel een klant bij natuurlijk ;)

jammer maar een goed besluit
ik wou ook een poetsmachine kopen maar welke kunnen jullie mij aanrader die niet zo veel kost maar toch het werk goed doet
heb niet zo te besteden

ze worden ook gebruikt aangeboden op het forum, wees daar snel bij als je iets ziet.. ze zijn zo weg

Voor de liefhebber / enthousiasteling / hobbyist bieden we een deel van de afgekeurde partij PAW900 machines (21 mm dual action) aan tegen de helft van de prijs, dus voor maar € 99,-

Heb je interesse? Lees dan eerst duidelijk de omschrijving van onderstaande machine, zodat je weet wat je voor deze prijs kunt verwachten.

In ieder geval zit de mooie tas er ook bij (verkoopwaarde € 47,-).

https://www.Carclean.com/product/Po...ekeurd_model_lees_omschrijving!_PAW900_102772

Goh, dit is echt een verscheurende keuze. Hoeveel zijn er in voorraad @ Tim, dan kan ik nog even nadenken tot vanavond.

Grtz

Is er een kans dat de machines het echt opgeven? of enkel wat kleine mankementjes?

Ik geloof niet dat de machines meer kans hebben op 'overlijden' dan andere machines zoals de DAP900.

We hebben er voldoende. Ik weet niet hoeveel liefhebbers interesse hebben, maar 1 of 2 maanden voorraad moet wel lukken denk ik.

Het is inderdaad geen fijne keuze. Aanpassen / repareren van de machines bleek veel te kostbaar en laten vernietigen is dan ook weer zo wat. Daarom besloten om ze op deze manier aan te bieden.

Overigens, dit jaar verwachten wij geen nieuwe zending PAW900's meer. :(

Komen er wel nog kleinere diameter steunplaten?
Zoals ie nu geleverd wordt enkel voor 6.5" pads of groter geschikt zoals ik het lees.

zijn die tandwielen eventueel ook los te verkrijgen zodat we zelf aan de slag kunnen om deze machines stiller te krijgen :D?