• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: Carclean.com bereikbaar via WhatsApp, is dat handig?

Wij, als Carclean.com, overwegen om ook via WhatsApp bereikbaar te zijn voor het beantwoorden van vra

• Totaal aantal stemmers
    26

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Wij, als Carclean.com, overwegen om ook via WhatsApp bereikbaar te zijn voor het beantwoorden van vragen (en bijvoorbeeld voor het makkelijk kunnen zien van foto's en filmpjes die naar ons verstuurd worden).
Zou jij het een meerwaarde vinden als je ons makkelijk een bericht / vraag kunt sturen via WhatsApp?

Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar het is wel een extra kanaal dat door veel mensen wordt gebruikt.
Betekent ook wel dat je dat ook weer bij moet gaan houden.

Wat ik al eerder zei.
In plaats van de de mensen hun probleem op het forum opzoeken, en daar het antwoord vinden.
Gaan ze gelijk jullie bij HQ CC appen.

En wanneer zijn de meeste mensen aan het wassen en poetsen? Volgens mij op zaterdag en zondag.
En dan is de app niet bereikbaar, het heeft dus geen meerwaarde.

Ik zie hier niet echt een meerwaarde in.
Tijdens kantooruren kan je al gebruik maken van de chathulp op de site.
Daarnaast zijn er volgens mij ruim voldoende forumleden die klaar staan om vragen te beantwoorden.

Welke chathulp bedoel je dan hoevenvw ? (misschien ligt het ook wel aan mij, kijk nooit tijdens kantooruren op de Carclean.com :P)

Zoals ik ook al reeds op FB schreef, absoluut geen meerwaarde. Daarentegen zou een online chat mogelijkheid op de website wel een toevoeging zijn mijn inziens. Flexibel te configureren en makkelijk in gebruik. Zelf heb ik al enkele keren gebruik gemaakt van een dergelijke service en dat werkte erg prettig!

Dat is precies waar hoevenvw het over heeft.
Die functie bestaat al een tijdje in de webshop. Whatsapp zou daar dan een extra kanaal voor bieden. Het is meer voor directe, persoonlijke vragen.

Ik vind het wel een goede toevoeging. Je bent lekker bezig en je hebt een vraag.
Wat is er dan makkelijker om even de telefoon te appen :)

Ik kan me voorstellen dat Whatsapp handig kan zijn, blijft de vraag of een mogelijk klein voordeel voor de klant, naar verhouding niet veel tijd vraagt van het CC-personeel.

Als er echt nood aan de man is kan er altijd gebeld worden.

De medewerkers van Carclean reageren naar mijn inziens zeer snel op een topic op dit forum.
Ook kan je op whatsapp moeilijk snel een compleet verhaal samenstellen.
Ik zie geen meerwaarde.

Ik zou het persoonlijk niet doen anders hebben jullie het veel te druk met onzinnige whatsappjes misschien beantwoord waarvoor mensen ook op het forum terecht voor kunnen.
Op jullie site hebben jullie toch al die chat waar je vragen etc. kan beantwoorden? Dit is als het aan mij ligt al voldoende in combinatie met het forum.

Maar de keuze ligt uiteraard bij jullie als team :) Succes ermee

Als de Service van nu maar blijft zoals de Service nu is. Heel vaak zie ik vragen voorbij komen die ik al 100 keer gehoord heb. De kans is groot dat er veel vragen via de app gaan komen.
En een ander nadeel is, vragen /antwoorden via de app kunnen andere leden niks van leren.

Heeft voor mij geen meerwaarde. Via het forum is voldoende info te vinden en er wordt vaak vrij snel door medeforummers gereageerd. Als ik een dringende vraag aan CCHQ heb gebruik ik of de chat of ik pak even de telefoon en wordt dan altijd buitengewoon goed geholpen.

We zijn nu bezig met de Whatsapp pilot die nog drie weken duurt.
Ons tijdelijke nummer is 06-23633356 via de Whatsapp kun je ons vragen stellen, verzoeken sturen, foto's en video's laten zien.
Na deze drie weken evalueren wij onze pilot, wellicht dat we de Whatsapp-service permanent aan gaan bieden.
Dus de komende drie weken bereikbaar op 06-23633356 (Whatsapp only)!