• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Sample kits & Luchtverfrissers

Ik dacht dat 1oz gelijk stond aan zo'n 30ml ?
4oz = 120ml en deze zijn 210 ( das dan zo'n 7oz ) ?
Asjemenou, das nog een veel betere deal !

Een plaatje bij het praatje ;)

autogeek_2092_26774024.gif

Nice :cool

Op de website van CG zag ik dat 1 spraytje al genoeg zou moeten zijn voor een aantal weken ;)
Ben erg benieuwd naar de geur van Green Apple!

Ik ga hem dan denk ik ook binnenshuis gebruiken, want ik spray nu zo af en toe Robijntje Refresh op m'n dekbed en gordijnen voor een frisse geur :ja

Ik ben toch ook wel benieuwd naar dit geurtje, altijd goed om het erbij te hebben.

Ik denk dat de vanille en pina colada misschien iets te aanwezig zijn en de cherry te zoet.

De geuren zijn te verdunnen met water, misschien dat het dan minder zoet is?

Ik moet zeggen dat ik de Pina Colada geur van de Trim Restorer ook altijd wel lekker vind, maar dat is na 1 dag al weer vervlogen uit m'n auto ;)
Waarschijnlijk zal Green Apple het meest fris ruiken en de meeste mensen aanspreken denk ik zo :cool

Van CG heb ik diverse geuren gehad, maar de Coconut en Green Apple blijven toch wel favoriet :ja

Persoonlijk denk ik dat de Coconut wel te vergelijken zal zijn met Pina Colada...

Vanilla moet je gewoon minder van sprayen, maar laat je niet misleiden doordat ze zeggen dat een spraytje voldoende is voor enkele weken ;-) gewoon elke week even een paar spraytjes als je de auto uit hebt gezogen en dash hebt afgenomen en hij ruikt weer heerlijk, persoonlijk had ik het idee dat de geur naarmate je vaker sprayed, ook een beetje "in" de auto gaat zitten en daardoor blijft hangen...

Jaaaaaa! Ze staan online, eindelijk *puf*, bestellen maar allemaal ;-p !

De kleine sample kits staan nog niet "op voorraad" geboekt, maar dit komt vanavond of morgen wel. Je kunt ze dus wel al in je mandje gooien:-b

Groetje,
Dana

Hmm interessant. Ik hoop dat die geuren beter zijn dan de CG new car smell deze geeft mij minimaal 2 dagen koppijn.

hahaa
de newcar smell geeft je indd koppijn.. maar na een paar dagen, ruikt hij wel ECHT naar nieuwe auto..

er zijn nu weer zoveel dingen die ik moet hebben... pfff.. wat doen jullie me aan:no

Zo verleidelijk!!!

Hmzzz......eerst maar mijn verlanglijstje afmaken met wat ik nu echt nodig heb.
Daarna is zo'n super sample zeker wel het volgende wat hier gaat komen!

Een leuke toevoeging. Maakt het merk completer. Diverse setjes zijn vooral heel interessant voor mensen die (nog) niks van Poorboys hebben.

Ik vind het eerste setje best leuk als je het verschil tussen de diverse detailsprays wil testen. Voor mij alleen het nadeel dat ik dan 2 producten al heb (Spray and Wipe en Bug Squash).

Ik denk wel dat het settje met SSR's voor mij in de toekomst nog interessant wordt. Dan heb ik meteen alle SSR's zonder dat ik meteen van alle soorten een grote fles moet kopen.

Alleen jammer dat er alleen in de deluxe kit een wax zit.

Ik weet niet hoe jouw nieuwe auto ruikt Aron, maar CG New Car Smell ruikt echt niet naar nieuwe auto.

Iemand die nog nooit een nieuwe auto gekocht heeft, maar altijd occasions gekocht heeft kunnen ze dat wijsmaken ja.