• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Sample kits & Luchtverfrissers

Een review schrijven over een luchtverfrisser :weetniet . Denk niet de moeite waard, maar bij deze wil ik even het volgende kwijt over de green apple.

Echt een heerlijk geurtje. Ik denk niet dat mensen dit vies zullen vinden. Nu al een week is de geur in de auto nog steeds duidelijk aanwezig maar niet te.

Bij het instappen lijkt het alsof er een wind van green apple op je afkomt, als je een paar minuten in de auto zit is het geurtje heel neutraal aanwezig.

Ik heb 3 keer gesprayed dus reken maar uit hoel lang zo een verpakking mee zal gaan.

En je zou het geurtje nog zelfs 1 op 1 kunnen verdunnen maar dat doe ik niet.

@ Carclean crew:
Enig idee wanneer de volgende lading sample kits weer binnenkomt? Volgens mij is het hard gegaan hiermee.
De SSR sample kit staat in elk geval al op uitverkocht.

aron225 zei:
hoeveel autos doe je er eigenlijk ongeveer mee??

Net de verstuiver Bold N Bright gebruikt. Direct op de band gespoten aan de buitenzijde.
Dus 4 zijden gebruikt = 9 mm. Het flesje is 10 cm Dus ruim genoeg voor 40 bandenzijden.

Overigens een degelijk verstuivertje (geen prul), dus hervullen (Tim zei het al) :-)^

Ik ga nog even verder kokosnoot snuiven

Hans

RedCat zei:
Net de verstuiver Bold N Bright gebruikt. Direct op de band gespoten aan de buitenzijde.

Gouden tip :idee

Op een badstoffen doekje spuiten en dan de banden ermee doen, veel zuininger en je krijgt niet van die glimmende plekken (waar je gespoten hebt)

Weet iemand of de geur van de Pina Colada hetzelfde ruikt als de Naturel Look ?

Een collega van me vroeg of ik wat spullen wou bestellen en hij wou dan ook wel graag een geurtje, hem verteld dat ik de geur van NL erg lekker vind en dat volgens mij Pina Colada ook erg in de buurt moet komen...

Ik wacht de reactie(s) even af :cool

Het kan aan mijn neus liggen, maar de Natural Look ruikt een beetje naar de nep marsepein op een kinderfeesttaart.
Met drank heb ik zo weinig ervaring dat ik niet weet hoe Pina ruikt, maar is dat niet iets pinda of cocos achtigs ?

Hans

Als het ruikt naar het drankje dan moet er zeker wat Coco's bij zitten. Pina Colada is trouwens een heerlijk drankje :ja