alteaniels zei:Ik weet niet hoe jouw nieuwe auto ruikt Aron, maar CG New Car Smell ruikt echt niet naar nieuwe auto.
Iemand die nog nooit een nieuwe auto gekocht heeft, maar altijd occasions gekocht heeft kunnen ze dat wijsmaken ja.
Daarom dusSpeeDJ zei:Jaaaaaa! Ze staan online, eindelijk *puf*, bestellen maar allemaal !
De kleine sample kits staan nog niet "op voorraad" geboekt, maar dit komt vanavond of morgen wel. Je kunt ze dus wel al in je mandje gooien:-b
Groetje,
Dana
SpeeDJ zei:De kleine sample kits staan nog niet "op voorraad" geboekt, maar dit komt vanavond of morgen wel. Je kunt ze dus wel al in je mandje gooien:-b
SpeeDJ zei:...en alles checken. Dus elk flesje wordt gecheckt en eventueel wordt het dopje strakker aangedraaid :-&
alteaniels zei:Ik weet niet hoe jouw nieuwe auto ruikt Aron, maar CG New Car Smell ruikt echt niet naar nieuwe auto.
Iemand die nog nooit een nieuwe auto gekocht heeft, maar altijd occasions gekocht heeft kunnen ze dat wijsmaken ja.
Koko zei:Misschien dat ik er ook 1 ga bestellen, het was alleen een stuk mooier geweest als ze voor die deluxe set een houten kistje hadden gemaakt ipv het in een kartonnen doos te doen.
Ik pass deze vraag even door naar Dennis en/of Adrie....ik heb echt geen idee, ik denk wel dat het erg per product scheelt. Een detailspray zal naar mijn idee juist veel harder gaan dan een ander product?!aron147 zei:hoeveel autos doe je er eigenlijk ongeveer mee??
de qd+ kan je wel een auto of 4 makkelijk doen toch?
maar bijvoorbeeld ssr?? hoe zit dat?
nicknameless zei:Het blijven lieverdjes
aron147 zei:naja, me pa heeft de mondeo nieuw gekocht,
me buurjongen kreeg 2 weken terug een nieuwe a6
me oom kreeg 3 maanden terug een nieuwe mondeo..
en het leek op de geur in hun auto..
aron147 zei:hoop dat deze een beetje frisser ruikt als de team turtle verfrisser (die was heel zoet, en meer een speeltje dan een geurhanger)