• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Sample kits & Luchtverfrissers

Hehe, nee, dat klopt :lol

Dat ben ik namelijk nu (ja, op zaterdag ja) aan het doen; barcodes erop en alles checken. Dus elk flesje wordt gecheckt en eventueel wordt het dopje strakker aangedraaid :-&

@Alteaniels: Misschien ruiken nieuwe Amerikaanse auto's anders dan Europese of Aziatische :-b

alteaniels zei:
Ik weet niet hoe jouw nieuwe auto ruikt Aron, maar CG New Car Smell ruikt echt niet naar nieuwe auto.

Iemand die nog nooit een nieuwe auto gekocht heeft, maar altijd occasions gekocht heeft kunnen ze dat wijsmaken ja.

Jawel hoor, de geur komt erg dichtbij een nieuwe Kia (Sorento).

Mijn Seat Altea, Opel Tigra en Vectra GTS roken inderdaad behoorlijk anders.

Maar ja, New Kia smell verkoopt natuurlijk niet zo goed. Echter ik vind hem wel lekker, maar je moet hem goed doseren. Ik heb het niet zo op fruit of groentegeuren voor in de auto. Deze blijft, mits een goede dosering dus, op de achtergrond, maar maskeert wel sigaretten lucht.

Mijn tip: Onder de mat, aan 1 kant, 1 keer spuiten.

SpeeDJ zei:
Jaaaaaa! Ze staan online, eindelijk *puf*, bestellen maar allemaal ;-p !

De kleine sample kits staan nog niet "op voorraad" geboekt, maar dit komt vanavond of morgen wel. Je kunt ze dus wel al in je mandje gooien:-b

Groetje,
Dana
Daarom dus ;-)

@Tamer:

SpeeDJ zei:
De kleine sample kits staan nog niet "op voorraad" geboekt, maar dit komt vanavond of morgen wel. Je kunt ze dus wel al in je mandje gooien:-b

Misschien is dat het ;)

EDIT: Oeps :schaam Dennis was mij al voor ;)

alteaniels zei:
Ik weet niet hoe jouw nieuwe auto ruikt Aron, maar CG New Car Smell ruikt echt niet naar nieuwe auto.

Iemand die nog nooit een nieuwe auto gekocht heeft, maar altijd occasions gekocht heeft kunnen ze dat wijsmaken ja.

naja, me pa heeft de mondeo nieuw gekocht,
me buurjongen kreeg 2 weken terug een nieuwe a6
me oom kreeg 3 maanden terug een nieuwe mondeo..

en het leek op de geur in hun auto..

Misschien dat ik er ook 1 ga bestellen, het was alleen een stuk mooier geweest als ze voor die deluxe set een houten kistje hadden gemaakt ipv het in een kartonnen doos te doen.

hoeveel autos doe je er eigenlijk ongeveer mee??

de qd+ kan je wel een auto of 4 makkelijk doen toch?

maar bijvoorbeeld ssr?? hoe zit dat?

Koko zei:
Misschien dat ik er ook 1 ga bestellen, het was alleen een stuk mooier geweest als ze voor die deluxe set een houten kistje hadden gemaakt ipv het in een kartonnen doos te doen.

Ik heb vandaag alle kits, dus ook de Deluxe en de Super Kit gecontroleerd en ik moet zeggen, dat de kits er ook in een kartonnen doos best goed uitzien. Een houten kistje is natuurlijk mooi, maar a) zwaar b) duur c) onpraktisch, want veel mensen zullen de flesjes in een detailtas meenemen. Wel leuk om neer te zetten, da's waar. Misschien dat een creatieveling met twee rechterhanden er zelf één kan maken? :-d

aron147 zei:
hoeveel autos doe je er eigenlijk ongeveer mee??

de qd+ kan je wel een auto of 4 makkelijk doen toch?

maar bijvoorbeeld ssr?? hoe zit dat?
Ik pass deze vraag even door naar Dennis en/of Adrie....ik heb echt geen idee, ik denk wel dat het erg per product scheelt. Een detailspray zal naar mijn idee juist veel harder gaan dan een ander product?!

Ik doe met de QD+ erg lang.
Durf zo geen aantalen te noemen.

Maar als ik me niet vergis heb ik afgelopen jaar iets meer dan 1 flesje (473ml)op gemaakt
Ik gebruikte het ook niet iedere keer na het wassen.

Heb de kleinere kits net ingeboekt. Helaas is er wat lekkage geweest bij voornamelijk de nr. 1 kit, de Quick Detail Kit dus. Meer info volgt hierover op het forum; Tim gaat er iets mee doen. De flessen zijn allemaal nog gewoon vol, maar er is wat schade aan de etiketten bij sommige flesjes. Blijkbaar vonden die de druk in het vliegtuig niet zo leuk terwijl ze op hun kant lagen ]-0 . We hebben gelukkig wel een paar kitjes nr. 1 die niet gelekt hebben.

aron147 zei:
naja, me pa heeft de mondeo nieuw gekocht,
me buurjongen kreeg 2 weken terug een nieuwe a6
me oom kreeg 3 maanden terug een nieuwe mondeo..

en het leek op de geur in hun auto..

Tuurlijk kunnen er merken zijn die er wel wat op lijken.

Maar de geur in mijn nieuwe Astra, 307 en Altea XL leken/lijkt er helemaal niet op, kreeg er iig geen koppijn van wat ik hiervan wel krijg.

daarom is het mooi dat ieder een andere geur beleving heeft..

ik vind hem inderdaad erg sterk als je hem net op sprayt, maar na een dag of 2 vind ik hem vrij subtiel blijven hangen.

om toch een klein beetje ontopic te blijven, ben ik ERG benieuwd naar de apple scent.
hoop dat deze een beetje frisser ruikt als de team turtle verfrisser (die was heel zoet, en meer een speeltje dan een geurhanger)

Gelijk heb je Aron.

Idd eerste 2 dagen krijg ik er koppijn daarna blijft de geur bij mij +/- 2 weken hangen (alleen woon/werkverkeer).
Laat ik echter de auto een half uur open staan dan is de geur na een dag al weg.

Als ik de CG leeg heb of zat ben ga ik zeker een geurtje van PB proberen.

aron147 zei:
hoop dat deze een beetje frisser ruikt als de team turtle verfrisser (die was heel zoet, en meer een speeltje dan een geurhanger)

Klopt Aron, de Turtle is ook meer een gimmick natuurlijk....sowieso vind ik dat veel luchtverfrissers te "chemisch" ruiken. Het blijft moeilijk om een prettige geur te maken die niet nep of te zoet of te sterk ruikt. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de ervaringen met de PB's luchtjes. Zelf vind ik namelijk al heeel snel iets te zoet, chemisch of sterk ruiken :-b , terwijl de heren het hier dan nog wèl lekker vinden. Smaken verschillen dus zeker!

Nadat ik een keer wat pure last touch in mijn auto had laten lekker ruikt alles lekker.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen want ik vind dat samen met de extractor tocht wel meerwaarde voor het afleveren van een auto hebben.