Trim Restorer is een uniek en langdurig beschermend middel met gepatenteerde UV absorbtie voor een ultieme bescherming van zowel het onbehandelde kunststof van je exterieur als het interieur van je voertuig. De Trim Restorer kent geen gelijke op verkleurde trims, bumpers, vinyl, leer, dashboards, banden en plastic onderdelen van de motor. Een musthave voor de enthousiaste wagenbezitter of voor diegenen die hun auto willen showen.
• Voelt niet vet of plakkerig aan
• Droogt onmiddellijk
• Langdurig resultaat
• Streept en vlekt niet
Volgens de site....
Toch vind ik het geen geweldig product. Ik heb eerder altijd Valma plastishine gebruikt en die beviel goed.
De Trim Restorer heb ik aangeschaft omdat ik mijn stootlijsten van zwart kunstof goed wilde verzorgen. Er was namelijk een randje behoorlijk verweerd, en ik wil voorkomen dat het verder verweerd.
Dus Trim Restorer geprobeerd, aanbrengen met een sponsje ging prima, naarmate het product opdroog kreeg ik strepen, je zag duidelijk waar het er iets dikker op zat dan ergens anders. Ook naarmate de droogtijd vorderde werd de kleur weer lichter. De strepen waren enigzins weg te poetsen, maar op sommige plaatsen bleef ik ze zien.
Valma pastishine brengt gemakkelijk aan, is wel een stuk vetter dan de Trim Restorer maar beiden zijn ze goed aan te brengen. Ook de Plastishine moet je soms even na poetsen, omdat je anders iets "vettere" stukjes hebt dan ergens anders.
Wat mij tegen valt van de Trim Restorer t.o.v. de plastishine, is dat het minder goed egaal "dekt", even in de zon en Trim Restorer is erin getrokken en het plastic wordt weer een stuk lichter van kleur.
Laatst heb ik een een auto gedaan met beide producten. Opel Astra met inmiddels grijze stootlijsten. Ene stuk Trim Restorer, andere stuk Plastishine. Twee weken later zag ik de eigenaar weer met zijn auto, en het plastic waarop de plastishine was aangebracht was nog mooi donker, tegen de veel lichtere Trim Restorer.
Wat een nadeel is van de Plastishine is dat als het regent de Plastishine veel eerder eraf is. Op de achterbumper krijg je bijvoorbeeld strepen net bij de naden van de klep, omdat daar meer water langs loopt. Hoe Trim Restorer hier zich in houdt heb ik nog niet onder vonden.
Ook heb ik de indruk dat de Trim Restorer veel sneller op gaat t.o.v. de Plastishine, omdat de Trim Restorer veel dikker is. Als je prijstechnisch gaat kijken lijkt mij de Plastishine dus voordeliger.
Iemand misschien op of aanmerkingen over de Trim Restorer? Doe ik iets verkeerd?
• Voelt niet vet of plakkerig aan
• Droogt onmiddellijk
• Langdurig resultaat
• Streept en vlekt niet
Volgens de site....
Toch vind ik het geen geweldig product. Ik heb eerder altijd Valma plastishine gebruikt en die beviel goed.
De Trim Restorer heb ik aangeschaft omdat ik mijn stootlijsten van zwart kunstof goed wilde verzorgen. Er was namelijk een randje behoorlijk verweerd, en ik wil voorkomen dat het verder verweerd.
Dus Trim Restorer geprobeerd, aanbrengen met een sponsje ging prima, naarmate het product opdroog kreeg ik strepen, je zag duidelijk waar het er iets dikker op zat dan ergens anders. Ook naarmate de droogtijd vorderde werd de kleur weer lichter. De strepen waren enigzins weg te poetsen, maar op sommige plaatsen bleef ik ze zien.
Valma pastishine brengt gemakkelijk aan, is wel een stuk vetter dan de Trim Restorer maar beiden zijn ze goed aan te brengen. Ook de Plastishine moet je soms even na poetsen, omdat je anders iets "vettere" stukjes hebt dan ergens anders.
Wat mij tegen valt van de Trim Restorer t.o.v. de plastishine, is dat het minder goed egaal "dekt", even in de zon en Trim Restorer is erin getrokken en het plastic wordt weer een stuk lichter van kleur.
Laatst heb ik een een auto gedaan met beide producten. Opel Astra met inmiddels grijze stootlijsten. Ene stuk Trim Restorer, andere stuk Plastishine. Twee weken later zag ik de eigenaar weer met zijn auto, en het plastic waarop de plastishine was aangebracht was nog mooi donker, tegen de veel lichtere Trim Restorer.
Wat een nadeel is van de Plastishine is dat als het regent de Plastishine veel eerder eraf is. Op de achterbumper krijg je bijvoorbeeld strepen net bij de naden van de klep, omdat daar meer water langs loopt. Hoe Trim Restorer hier zich in houdt heb ik nog niet onder vonden.
Ook heb ik de indruk dat de Trim Restorer veel sneller op gaat t.o.v. de Plastishine, omdat de Trim Restorer veel dikker is. Als je prijstechnisch gaat kijken lijkt mij de Plastishine dus voordeliger.
Iemand misschien op of aanmerkingen over de Trim Restorer? Doe ik iets verkeerd?