• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Ja, beetje flauw van Poorboy's....

Ze brengen een nieuwe coating uit, niemand kent de kwaliteit, niemand weet hoe populair het spul gaat zijn. En dan is Steve van Poorboy's geirriteerd dat we maar 24 flesjes afnemen.

Ze moeten concurreren met een gevestigd merk zoals Gyeon en wij verwachten vooralsnog niet dat iedereen massaal over zal stappen op Poorboy's World. Ook omdat de prijs niet veel interessanter is dan een Gyeon coating.

De Trim coating van Poorboy's zal ongeveer € 51 gaan kosten, terwijl Gyeon Trim € 40 kost.

De lakcoating is wel voordeliger, omgerekend dezelfde prijs als een Nanolex coating.
 
Laatst bewerkt:
Nee en dat is ook een van de redenen dat we voorzichtig zijn. We weten niet meer dan jullie. Wat filmpjes die ze zelf hebben gemaakt en dat is het. En dat is niet veel. We hopen uiteraard dat het product zo goed is als ze aangeven maar omdat er nog geen ervaring mee is zijn we gewoon voorzichtig. Niets geks aan lijkt me?
 
Vreemd idd van PB. Als deze wel doet wat ze beloven zou ik deze wel zeker proberen, zou dan niet weten wat Gyeon voor meerwaarde heeft en is dan wel duurder.
 
PB die een coating uitbrengt? Eerste wat ik ervan hoor. Voorlopig lijkt het mij dat ze de coating "hype" willen opspringen. Geen idee hoe deze zich gaat houden tov een gyeon coating bijvoorbeeld. Benieuwd wat de recensies zullen zijn.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik zoek al een tijdje een spray waarmee ik even snel mn velgen een beetje kan poetsen. Dus geen hardnekkig vuil gewoon een beetje stof en viezigheid.

Is hier de spray and wipe geschikt voor? Die wil ik ook gebruiken voor interieur, glas en de sponningen.

Ik ben op de hoogte dat er middelen zijn die beter reinigen. Maar zou het lukken met S&W? Bovenstaande delen zullen nooit ernstig vervuild raken ivm het bijhouden.
 
@Ric325i
Nee, ze zullen ook nooit veel vervuilen. Heel veel KM maak ik niet. Eens in de zoveel tijd doe ik ze goed af net non ferro. Maar voor dat beetje stof en viezigheid vind ik dat nogal overdreven.

Ben ook niet van plan om ze in een coating te zetten.
 
S&W is prima voor van alles en kan nooit kwaad. Lekker 1:1 verdunnen en sprayen maar.
 
Kan zeker, maar verdund werkt hij net zogoed in mijn beleving en is de kaugumballen geur net iets minder. En je doet er 2x zolang mee
 
Heb zojuist een bestelling gedaan, ben erg benieuwd naar de S&W! Gelijk wat extra doeken enzo bij besteld.
 
Hahah en ik vond het ook naar kauwgomballen ruiken :joy:

Hier ook een voorstander van 1:1 i.p.v. puur. Vond hem puur te sterk ruiken en het leek ook wel moeizamer uit te poetsen. 1:1 is het echter een maatje voor alles geworden.
 
  • Leuk
Reactions: Expje87