• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Ik gebruik spray and gloss bijna nooit, ik vind deze niet fijn afnemen en de geur vind ik minder. De spray and wipe gebruik ik voor van alles, ook in het huis...echt top spul.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Uhm neej niet in de aanbieding maar je moet iets...
Waxaddict uitverzameld, Dodo Juice compleet, Gyeon overcompleet.
Poorboy's was al in bezit voor de was en pads, dus die nu compleet maken ;)
Over een paar weken is de schuur af waar al de PBW komt te staan...
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Spray & Gloss heb ik een tijdje gebruikt om de sponningen een beetje netjes te houden, maar het flesje is inmiddels leeg en nu gebruik ik daar andere producten voor. Zoals bij de meesten blijft S&W in het assortiment, S&G ga ik niet opnieuw toevoegen.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ben de Poorboy's aan het ervaren/bestellen.
Heb nu al diverse producten maar welke moet ik perse ervaren?!?

In mijn bezit : Typhoon, Tornado, Enzyme, Spray&Gloss, Bird Shit Remover, Bug Squash, Strip Down, Clay Lube, Natural Look, Chrome Polish, Trim Restorer, QD+ en vast nog wat meer maar welke MOET ik gebruiken mijn beste detailers…..

Jou verzamel madness herken ik me wel in;), enkel nog niet met auto detail spul. Dus als ik jou verzameldrang zo bekijk @Istnogferarie, is het niet enkel ´wat moet ik persee ervaren´ , maar zijn er ook dingen die je gewoon wilt toevoegen voor de heb.

Denk hierbij aan wellicht PB Super Slick en Suds. Wellicht net zo status al Megs Gold Wash. Velen toch mee begonnen.

Of de wax variant: PB super Slick en Wax

De PB Natty´s paste waxen.

Gewoon voor de heb, verzameldrang:cool: voor de rest volg je gevoel.
 
De meeste merken zijn inderdaad, de heb om alles te hebben maar moet wel bruikbaar zijn. Er zijn meerdere merken die verdwenen zijn omdat het niet werkte. De PBW verzameling is (nu nog) beperkt aan de ruimte die er is. Een plankje van 50 (voor 8 flesjes) en eentje van 40 cm (voor 6 flesjes).
 
Hmmm.. de meningen over de S&G lijken nogal verdeeld te zijn. Ik gebruik 'm nu ongeveer een half jaartje op verschillende auto's (donkere & lichte kleuren) en naar mijn menig zie je toch wel een verschil na het aanbrengen. Ook voelt de lak iets zachter lijkt me.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Dat is het nog steeds hoor, geen zorgen. No-Nonsense producten die gewoon heel goed werken, zelfs in de volle zon. De polijstmiddelen zou ik minder snel gebruiken. I.v.m. Monello, Scholl, Gyeon en Menzerna presteren ze minder goed.

Er zitten heel wat toppers in het assortiment van Poorboy's zoals Spray & Wipe, QD+, APC, Typhoon, Carpet Cleaner, Tornado shampoos, Natural Look, Black Hole en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Natty's Past Wax. Inmiddels gebruikt op de Aygo en op de Yamaha. Maar wat een glans!
Deze had ik eerder moeten hebben. :heart_eyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Screenshot_20200210-161834_Facebook.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Jamme1981