Dit vraag ik mij ook af , aangezien ik op het punt sta om de Professional Polish te gaan gebruiken.Quincy zei:Wanneer je de auto behandeld met Proffesional Polish 1 is het dan verstandig om ook het kunststof allemaal af te tapen ?:ja
Dit vraag ik mij ook af , aangezien ik op het punt sta om de Professional Polish te gaan gebruiken.Quincy zei:Wanneer je de auto behandeld met Proffesional Polish 1 is het dan verstandig om ook het kunststof allemaal af te tapen ?:ja
Milka62 zei:Dit vraag ik mij ook af , aangezien ik op het punt sta om de Professional Polish te gaan gebruiken.
tamer zei:Ik zou persoonlijk niet zo een lijst aanhouden, het kan voor je zelf natuurlijk wel, maar je zult zien dat het niet altijd zal lopen zoals jij wilt.
Bijvoorbeeld kleien... Wie zegt dat er na 3 a 4 maanden geen vuil is gehecht aan je lak?
Ik klei mijn auto toch wel een 4x per jaar. Gewoon omdat het kan en omdat de lak dan weer lekker schoon is. Even een paintcleaner en een waxje en schoon is die weer.
tamer zei:Ik denk van wel, maar het is natuurlijk aan jouw
tamer zei:PP is daar zeker geschikt voor, krasjes zal moeilijk gaan, maar blinken zal de chroom strips zeker doen:ja
tamer zei:Dat is iets wat je eigenlijk zelf moet ondervinden
Als ik bijvoorbeeld 4 maanden na een full detail weer een keer de auto was, klei etc doe ik wel altijd Black Hole, ik vind dat je dan een mooier resultaat er mee behaalt. De kleur van de lak is bij mij iets donkerder en gladder.
Maar nogmaals dit is mijn ervaring. Sommige zullen misschien zeggen dat het je standtijd van de wax verkort, maar volgens mij moet je dat niet zo nauw nemen.
Ik zou het wel doen, en wanneer wil je anders dat flesje BH opmaken
Probeer gewoon de eerste keer met BH, bevalt het je doe je het de volgende keer weer, denk je dat het niet nodig is doe je het niet de volgende keer^