• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

S&W voor de BINNENKANT, Pro Vision aan de buitenkant, probleem opgelost..!
(en je gebruikt je ruitenwissers sowieso niet meer :) )

goeden dag

bij deze even een vraag wil graag over op 1 merk en dan de PBlijn nu wil ik deze bestellen

100900 Poorboys World - Black Hole - 473ml € 17,99 € 17,99
101025 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm € 5,99 € 5,99
101105 Poorboys World - Microfiber Applicator € 2,25 € 2,25
100714 Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml € 19,99 € 19,99
100723 Poorboys World - Professional Polish - 473ml € 18,99 € 18,99
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml € 16,49 € 16,49
100721 Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml € 16,49 € 16,49
100903 Poorboys World - Work Towel - 39x39cm (matgroen) € 4,99 € 9,98
dit zal ik ik bestellen bij carclean maar kan er nog wat weg of moet er nog wat bij
graag jullie visie poets roterend
maar daar zit ik ook mee wil voor elk produkt een apparte pad bestellen maar dat week ik nu niet welke kleur of merk ik moet aanschaffen
kunnen jullie daar een hint voor geven
klei en zo heb ik zelf al ,moet er nog nog ep-x bij ????
graag even een reaktie dan heb ik de kerst dagen weer goed besteed
b.v.b dank :!

Bedoel je pads voor te polijsten of alleen applicator pads?
Om te polijsten heb je toch zeker wel een aantal verschillende soorten pads nodig.
Een grof polijstmiddel ga je niet gebruiken op een pad met geen cuttingfactor (en andrsom ook)

bv alsik de ssr 2.5 pak kan ik dan niet met een bepaalde pad die behandeling doen
ik dacht 1pad voor de 2.5
1 voor de 2 en een voor het fijne polijsten
en een voor de wax???
wat bepaald dan de cuttingfactor van een pad is dat de kleur /of wat anders

Zijn er al mensen die de Bold n Bright GEL hebben gebruikt ?
Ga deze week een bestelling de deur uitdoen en zit te twijvellen tussen de vloeibare en gel versie...

andere vraag,

kan ik met pro-polish 1 en 2 dezelfde resultaten halen als met SSR1, 2 , 2.5 , 3?
en is pro-polish ook verwerkbaar met een light-cutting wolpad van meg's?

Damn, wat een hoop product gebruikt die kerel 8-())
Ondanks dat ik de banden altijd van te voren goed reinig met apc (1:4), ben ik niet echt te spreken over de standtijd van de bold n bright. Het houd bij mij nog geen twee weken stand. Maar qua glans/looks spreekt het mij wel aan, omdat ik niet van die hele glanzende/glimmende banden houdt.
Hoop dat de stand tijd van de gel versie langer is, maar ben bang van niet.

Wanneer je de auto behandeld met Proffesional Polish 1 is het dan verstandig om ook het kunststof allemaal af te tapen ?

Bij onze Twingo heb ik eigenlijk niets afgetaped en tot nog toe steeds geen vlekken of wit uitgeslagen kunststof delen.. wil mijn Passat ook op die manier doen, maar wellicht is het een ander soort kunststof

Ja ik weet dat je er maar op 1 manier achterkomt, door het te doen maar graag zou ik iemands ervaring horen :ja

DB9 zei:
Ondanks dat ik de banden altijd van te voren goed reinig met apc (1:4), ben ik niet echt te spreken over de standtijd van de bold n bright. Het houd bij mij nog geen twee weken stand. Maar qua glans/looks spreekt het mij wel aan, omdat ik niet van die hele glanzende/glimmende banden houdt.
Hoop dat de stand tijd van de gel versie langer is, maar ben bang van niet.

Bold 'n Bright moet opbouwen, dat houdt in dat hoe langer je het gebruikt, hoe langer het blijft zitten.

ah kijk es aan, weer wat geleerd. En hoelang kan ik het beste wachten met aanbrengen van de volgende laag?

tot ie mat geworden is lijkt me...
Als JIJ het idee hebt dattie "te mat" is of "uitgewerkt" kun je er een laagje bijleggen...
Ik doe al een tijd hetzelfde met de Mothers FX Tire Shine, werkt heerlijk zo :ja
Na een wasbeurtje even een klein laagje erop, blijft gewoon n maand netjes ondertussen :jippie
(wel even de band schoongemaakt met autoshampoo en de mothers tire brush)

lijkt mij niet de bedoeling van het product bart...
misschien wel te verwerken met een witte pad, door de dual-action (chemische cleaner + polijstkorrels) in de Pro-polish 2...
maar een oranje of zwaardere pad lijkt me dan "overkill"
Sowieso is de prof. polish meer als "nabewerker" bedoeld, niet als vervanger voor de SSR's voor zover ik weet..! :weetniet

bedankt ivo :schaam

ik hoopte dat de combo een beetje zou lijken op de M105/M205 combo.
en de prof polish 2 moet je na bewerken met prof polish 1 volgens de Website.