• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

@ ivo, dat is ook een manier inderaad

@ patrick, ook een mooie van de SN 2.0 en dat van de sms of email had ik gezien, maar het kon zijn dat Tim toevallig weet wanneer e.e.a. weer op voorraad komt ;)

Vandaag voor het eerst producten van Poorboy's World gebruikt..
moet zeggen.. ze ruiken heel erg apart! maar wel lekker!

voornamelijk de spray & wipe gebruikt, voor de ruiten, het dashboard en voor me motorkap.. had niet echt veel tijd!

Onderweg kwam ik nog een aangename verassing tegen!
Het begon te regenen en het water ging echt heel mooi van me ruit af! hoefde door de hele regenbui slechts 1 keertje me ruitenwisser aan te doen omdat ik toen bijna stil stond!!
Volgende keer maar meteen zo'n Gallon halen want bevalt wel!

De SSR 2 werkte nog niet echt mee...

Maar wat ik zo opmaakte uit de uitleg is dit spul gewoon aanbrengen en ff goed inpoetsen..
en daarna uitpoetsen met een MF doek? of doe ik het nu fout?

In ieder geval erg tevreden over de producten!:jippie

SSR2 is een polijstmiddel. Dat moet dus wel iets steviger aangebracht worden dan 'ff goed inpoetsen'.
Ik neem aan dat je handmatig werkt. Daarvoor heb je handpads van Lake Country (oranje, wit, zwart).
Ik denk overigens dat je meer resultaat krijgt met een DAP, maar goed, die heeft niet iedereen.

Enneuhh: Spray & Wipe :love

Soepergrover zei:
SSR2 is een polijstmiddel. Dat moet dus wel iets steviger aangebracht worden dan 'ff goed inpoetsen'.
Ik neem aan dat je handmatig werkt. Daarvoor heb je handpads van Lake Country (oranje, wit, zwart).
Ik denk overigens dat je meer resultaat krijgt met een DAP, maar goed, die heeft niet iedereen.

Enneuhh: Spray & Wipe :love
steviger aangebracht worden in de zin van gewoon hard drukken?

ik werk inderdaad handmatig op het moment..
een DAP komt zeker weten nog.. misschien volgende maand wel.. krijg dan ff 200 uren ofzo uitbetaald :D
maar wil eigenlijk nu al beetje testen, en had al bedacht dat als dit niks word bewaar ik die fles gewoon tot ik een DAP heb =D

en idd spray & wipe = :love :love
vraag me af hoe lang die liter fles het overleeft :P

Kan je Spray & Wipe voor het dashboard gebruiken? Ik zie het dashboard toch altijd een beetje als poreus materiaal of valt dat mee. Ik staat expliciet vermeld op de verpakking dat het niet op poreuze materialen gebruikt mag worden.

Zelf groot fan van PB - Natural Look.
Ruikt niet alleen zalig ( amandel ), maar het laat echt een mooie finish achter ( niet blingbling, maar zoals de naam luidt een natuurlijke tint )

Ik bedoelde ook eigenlijk de stap voor Natural Look (heb ik ook:love ). Natural look is behoorlijk dik, en als mijn dashboard echt vies is zou ik het wel handig vinden dit eerst met een bijvoorbeeld spray &wipe af te nemen, om vervolgens met natural look aan de gang te gaan. Zeker om allelei knopjes heen vind ik een dunne vloeistof makkelijker werken.

mk-us zei:
Zelf groot fan van PB - Natural Look.
Ruikt niet alleen zalig ( amandel ), maar het laat echt een mooie finish achter ( niet blingbling, maar zoals de naam luidt een natuurlijke tint )
deze staat nu al in me winkelwagentje :P
volgende maand maar weer een nieuwe bestelling doen en dan komt deze er zeker weten ook bij!
Spul klinkt goed =D

Ik heb een vraag ten aanzien van PB QW+.
Dit product gebruik ik om snel de wax te boosten en voor het laatst heb ik het 3 weken geleden gedaan. Deze wax heb ik op mijn auto gespoten, met een pad verdeelt en daarna met een microfiber afgenomen.
Nu alleen 3 weken later zie ik ineens witte vegen op mijn auto verschijnen. Hoe kan dit ineens?
Ik heb het wel goed afgenomen, dus dat kan het niet zijn lijkt me.

Je hebt het wel goed afgenomen, maar verkeerd aangebracht ;)
Zoals in de review van het product te lezen is, en het ook aangebracht moet worden zoals de Spraywax van Meguiar's: Spray het product op een MF aplicator of MF doek, breng het aan, en neem het daarna af. Nooit direct op de lak sprayen!

Oke maar kan dit als effect hebben dat je pas na 3 weken van die witten veeg strepen ziet?

[mod]foto verwijderd, te groot[/mod]