• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Ik zou wel losse sample potjes/flesjes willen hebben, maar met zo'n kit zit er altijd wel iets bij wat je eigenlijk niet wilt hebben.
Maar ik heb op het forum al eerder samples langs zien komen (van carclean zelf). Komen die ooit nog in de winkel?

De meeste spullen heb ik al, maar de kit kan zeer handig zijn. Zeker doro de kleinere verpakking. Het hangt ervan af hoe vaak je een auto schoonmaakt, maar mijn fles bug squash is nog zo goed als vol (slechts 1 keer gebruikt). Een kleinere fles is dan zeer handig want (in absolute zin) goedkoper. Ook handig: de spray bottles.

Een ding valt me op aan de eerste foto: 2x polish with carnauba wax (middelste 2 flesjes: blauw/groen en wit). Wat is het verschil tussen deze 2?

he wat leuk, en handig als je toch maar met een auto tegelijk bezig bent. Nu giet ik het vaak over in kleine flesjes die ik bij me draag.

Ook wel handig om te proberen mits de prijs in een goede verhouding staat; een flesje met 473ml (16oz) van Poorboys heb je meestal rond de 15-18 euro, en een flesje van 4 keer zo klein (4oz) zou dan rond de 5 euro mogen zijn anders koop ik wel de iets grotere.

Dat geldt wel voor meer flessen, oa ook de bold n' bright, bug squash, natural look, de QD+ and Spray&Gloss. De kleinere flessen zijn handig voor meetings of detailers die op locatie een auto doen. Scheelt een hoop ruimte om mee te nemen. Het pakket is ook handig voor beginnende detailers: lagere prijzen (in absolute zin) en gelijk veel ervaring opdoen.

En is het kleine flesje leeg? Even bijvullen vanuit de grote fles, want de die hards zullen waarschijnlijk wel de grote én de kleine flessen nemen / hebben

tinus zei:
Ook wel handig om te proberen mits de prijs in een goede verhouding staat; een flesje met 473ml (16oz) van Poorboys heb je meestal rond de 15-18 euro, en een flesje van 4 keer zo klein (4oz) zou dan rond de 5 euro mogen zijn anders koop ik wel de iets grotere.
Dat is zoals altijd het grootste probleem, hoe kleiner hoe duurder.
Een 2x grotere inhoud= max 1½x prijs ( gallons is weer heel ander verhaal, dan prijs drastisch lager in verhouding ).

Ik vind wel een hééééle mooie set, maar mijn voorkeur zou dan ook gaan naar eigen samenstelling, zo niet....dan toch :)

Prijzen zijn dollars, en qua euro dus stuk "goedkoper", nu hopen dat Tim / CC ze voor een nette prijs kunnen regelen naar ons landje ( en anders Groupsbuy :-)^ )

Tim zei:
We hopen ze met een paar weken hier te hebben.
Als kit zijnde ( allemaal ? ) of kan / mag je iets vertellen of deze ook in de losse verkoop gaan.
Kan mij er nl iets bij voorstellen dat product X gekocht wilt worden om te testen, maar de hoeveelheid en / of de prijs net even teveel is.

Ik ga alvast een hout sprokkelen om er een kistje voor te maken:love ( met padhouder(s) en doek(en)houder )

Mee eensch.
Ik wil nog wel SSR2 proberen om te zien of het iets doet op mijn lak, maar ik wil eigenlijk niet gelijk een hele fles aanschaffen.
Van dat kitje heb ik de SSR1 al en SSR2.5 + SSR3 hoef ik eigenlijk (nog) niet.
Ik zou losse flesjes dus zeer op prijs stellen, maar ik denk dat er enkel hele kits verkocht gaan worden.