• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Heb me een hoop PB spullen gekocht bij Carclean.com, en ben zeer tevreden.
Alleen mis ik die handige sprayers die je op de flessen kan monteren.

Had enkele maanden terug eens een PB flesje besteld bij de concurrent en toen zat ie er gewoon bij.
Kan hem nu niet meteen ergens terugvinden, buiten dan op de site van PB zelf.

Verkopen jullie die soms los, of zijn jullie ze vergeten mee te geven? Want het is niet zo handig werken nu! :'(

Ligt eraan wat je gekocht hebt. Het is niet zo dat je bij ieder produkt een sprayer krijgt.

En welke verpakking ( inhoud ) heb je gekocht ??

Groet, Peter

davidk zei:

Had enkele maanden terug eens een PB flesje besteld bij de concurrent en toen zat ie er gewoon bij.

Verkopen jullie die soms los, of zijn jullie ze vergeten mee te geven? Want het is niet zo handig werken nu! :'(
Stuur even een mailtje naar informatie@Carclean.com met je klantnummer en/of ordernummer.
Ik heb je geprobeerd op te zoeken maar zonder resultaat.

Mail ontvangen en weer terug gestuurd. Bij de producten die je besteld had horen geen sprayers.
Je kan ze wel los bestellen:
https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Standaard_sprayer_Poorboys_World_PB-Spray_101126

Zou het niet goed zijn om dat in de webshop te zetten?

Dastysproeiers hebben dezelfde schroefdraad als de poorboys/Chemical Guys flessen, als je het buisje inkort kun je ook sproeien.

davidk zei:

@Davidk raar dat jij PB spullen kunt kopen in NL bij een concurent. De enige PB retailer verkoper is Carclean. :lol
Tenminste dat staat op de PB site. :-"

Hey Tim wanneer krijgen jullie deze setjes??
Gaan zeker en vast een verkoophit worden!!!

Introducing our new 4oz sample sizes

Postby Poorboy » Thu Dec 03, 2009 11:57 am
After years of resistance, the customers have won ... we are proud to announce our first seven (7) 4oz sample kits.
For those of you who always want to try a small bottle of our products or even those who just wanted a small bottle to keep handy in you glove box or trunk, these are the perfect size!!
We have tried to meet the requests over the years of the most popular combinations ... here they are...

There are five (5) four piece kits , a fourteen (14) piece kit , and the Deluxe kit which has twenty one (21) pieces including a 2oz Natty's Blue

They also make great holiday gift or stocking stuffers

The 4 piece kits are only $19.95 each , the 14 piece kit is only $59.95 and the 21 piece kit is a special value at $79.95

... they can be ordered now at poorboy@poorboysworld.com , by pm , by calling 845-215-9700

IMG_1572.webp

IMG_1568.webp

IMG_1574.webp

IMG_1576.webp

IMG_1525.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er aantrekkelijk uit. Ik vind kleine flesjes wel handig.
Eigenlijk zou je je eigen pakket moeten kunnen samenstellen.
Ik denk dat dit wel een goed idee is om op te nemen in het assortiment. Misschien iets voor een groupbuy?(21 bottles dan wel).