• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Kan iemand me het verschil uitleggen tussen PBW Professional Polish en SSR-1
Ik heb nu de SSR-1 voor handmatig te verwerken, maar zou ik in de toekomst niet beter overgaan naar de PP aangezien die precies nog meer inzetbaar is om allerlei troep te verwijderen ?

De SSR serie bevat een schuurkorrel, terwijl de pro polish een zogenaamde chemische polish is waarbij de gebruikte pad de cuttingfactor van het product bepaald.

aahaaa zo zit dat. dus is de PP icm een LC zwarte pad perfect te gebruiken als paintcleaner omdat er dan geen schurend effect is en icm een LC witte pad krijg ik dan hetzelfde resultaat als SSR-1 + Lc wit. ?

Klopt ongeveer, de Prof.Polish neemt gewoon de cutting factor van je pad over.

Maar SSR1 + Witte pad zal wat meer cut zal hebben als PP + Witte pad. Omdat in SSR1 ook nog een polijstkorrel zit.

Klein vraagje: In de webshop (Klik) kan je een standaard sprayer van PB bestellen. Voor de zekerheid, dit is zonder flesje? En is dit dan de wit/blauwe sprayer?
Heb een aantal PB flesjes die leeg geraken en lijkt me wel makkelijk om die flesjes te hergebruiken, maar dan met sprayer.

Klopt, dit is de blauw witte sprayer die op alle flesjes zitten die met sprayer geleverd worden. En idd zonder fles:-b

Is het eigenlijk niet mogelijk gewoon lege flesjes van PB te bestellen met sprayer?
Dat zou namelijk super zijn....

Weet iemand of je met een 4" padje op de DAP de Natty's wax kan aanbrengen met de machine ?

@ Tim, wanneer verwacht je de gallon SS&S weer op voorraad?

de pad past niet in het potje (als je dat bedoelt) maar ik doe het altijd andersom :cool
deksel losdraaien, pot natty's op zn kop zetten, blok wax staat dan op de deksel, dan kun je zoveel wax op een pad vegen als nodig is :cool

Weet iemand of je met een 4" padje op de DAP de Natty's wax kan aanbrengen met de machine?

Ja hoor. Alleen past het padje niet in de pot. Kwestie van een beetje uit het potje schrapen en op de pad smeren.

Of anders een pot Dodo Juice SN 2.0 kopen, daar past een 4 inch padje wel in :-d

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

@ Tim, wanneer verwacht je de gallon SS&S weer op voorraad?

Laat je telefoonnummer en/of emailadres achter onder het product. Als het product weer op voorraad is, krijg je een sms of mailtje.