• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Kwam dit tegen op de poorboy's world site​

Holiday Bucket Kit Special

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

We have put together a Holiday Wash Bucket kit.

This can either be the perfect gift for someone who wants the best for themselves, a loved one , or a friend .

The kit includes:
5 gallon Poorboy's World Logo Bucket
Poorboy's World Chenille Wash Mitt
Poorboy's World 24"x36" Microfiber Waffle Weave super soft and absorbant drying towel
Poorboy's World 32oz Super Slick & Suds car shampoo
Grit Guard

$39.95

Lijkt me niet raar geprijst om vanuit Amerika te laten over komen. :-"

(Ja, als student moet je toch op de kleintjes letten.)​

Wacht maar tot je de verzendkosten om je oren krijgt, dat is nog een keer hetzelde bedrag. Bovendien shipt Steve niet naar Nederland, omdat wij de officiele importeur zijn.

Even snel uitgerekend betaal je bij ons € 67,- inclusief verzending.

Ik denk dat de shipping van bovenstaande set ongeveer $ 50,- zal zijn. Dus $ 90,- totaal. Dus omgerekend € 68,- :lol

Ik heb inmiddels een flesje Spray and Wipe van PB besteld om te vergelijken met LT van Megs. Nu vroeg ik me af wat de meg verhoudingen van dit product zijn? Heeft iemand daar een idee van, ik heb al wat lopen zoeken op t net en het volgende gevonden;

1 op 1 is aan te raden bij het kleien.

ik gebruik het onverdunt omdat het:
- toch niet zo duur is
- net even iets meer vuil verwijdert
- net even iets betere glij-eigenschappen heeft voor het kleien, dus wellicht dat dit iets soepeler gaat met iets minder 'marring' bij grove klei.
- ik te lui ben :-d

Havanna zei:
Klopt helemaal mee eens, maar ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat het eigenlijk 1 en hetzelfde produkt is, en om iedere klant tevreden te houden hebben ze er 2 gemaakt onder de noemer donker en licht. Toen ik het woord Black Hole achterop de White Diamond fles zag staan, werd dat alleen maar versterkt. Het zou natuurlijk een typefoutje kunnen zijn, omdat de gebruiksaanwijzing dus zo'n beetje hetzelfde is.

Ben nu bezig met een 50/50 test op zwart, en ik neem vanmiddag van beide wat mee naar het werk om de exacte pH waarde te meten, en een reactietest met 2 andere stoffen te doen.

Ben erg benieuwd naar de uitslag hiervan ?

Gr. Arjan

Tim zei:
Wacht maar tot je de verzendkosten om je oren krijgt, dat is nog een keer hetzelde bedrag. Bovendien shipt Steve niet naar Nederland, omdat wij de officiele importeur zijn.

Even snel uitgerekend betaal je bij ons € 67,- inclusief verzending.

Komt deze set nog bij jullie in de collectie ?:weetniet
Vindt die emmer + gritguard namelijk wel interesant :-)^

Gr. Arjan

Even een korte en vrij simpele vraag:

Gisteren, na lang en veel lezen hier, de knoop doorgehakt en m'n eigen DAP besteld. Natuurlijk met daabij een SSR1 en een SSR2.5.
Maar halaas zijn deze niet voorradig in de door mij aangevinkte 473ml verpakking. Verwachte levertijd: 3 weken... :(

Nu is mijn vraag: hoe vaak kan ik m'n auto (formaat Ford Fiesta) behandelen met 473ml??
Want ik twijfel nog ofdat ik niet zou upgraden naar de 946ml verpakkingen zodat ik meteen aan de slag kan en niet 3 weken hoef te wachten.
Maar als ik met de liter verpakking 4 jaar doe vind ik dat ook wat overdreven...

Heb je wel gelijk genoeg... en misschien doe je nog wel eens de auto van iemand anders, dan ben je sneller door je flesje heen dan je denkt.

Hou je het bij 1 a 2 auto's heb je plenty aan 473 ml. Het lijkt weinig, maar donders veel heb je niet nodig tijdens het polishen.
Ervaring leert echter dat "eenmaal machinaal ° altijd machinaal" nog steeds van toepassing is en dus zo hier en daar is wat extra auto's gedaan worden. Een litertje zal dan idd een fijne oplossing zijn :lol

hee JAGR
zelf heb ik niks uit de SSR serie maar er zullen er genoeg zijn niet al te ver bij jou vandaan die het wel hebben.

misschien moet je een oproepje doen.
je mag vast wel van iemand een drupje lenen/kopen/huren

@ nicknameless

Ja, I know! Maar gaat die regel ook op als het de 1e keer is dat je 't aanschaft?

-Edit-
Snap je opmerking nu. Sloeg natuurlijk op CC en niet op mij.... haha

He JAGR, Ik heb zelf de SSR1 en de SSR2 zal spoedig volgen dus als je een beetje wil hebben moet je ff langs komen in Gemert....

Mcive zei:
He JAGR, Ik heb zelf de SSR1 en de SSR2 zal spoedig volgen dus als je een beetje wil hebben moet je ff langs komen in Gemert....

Vriendelijk aangeboden van je Mcive! Maar krijg m'n DAP ook pas geleverd als de SSR weer op voorraad is (tegelijkertijd besteld).
Zal dus gewoon geduld moeten hebben... :(

JAGR zei:
Even een korte en vrij simpele vraag:

Gisteren, na lang en veel lezen hier, de knoop doorgehakt en m'n eigen DAP besteld. Natuurlijk met daabij een SSR1 en een SSR2.5.
Maar halaas zijn deze niet voorradig in de door mij aangevinkte 473ml verpakking. Verwachte levertijd: 3 weken... :(

Nu is mijn vraag: hoe vaak kan ik m'n auto (formaat Ford Fiesta) behandelen met 473ml??
Want ik twijfel nog ofdat ik niet zou upgraden naar de 946ml verpakkingen zodat ik meteen aan de slag kan en niet 3 weken hoef te wachten.
Maar als ik met de liter verpakking 4 jaar doe vind ik dat ook wat overdreven...

3 weken levertijd voor de SSR1??

Ik heb m net besteld en tegen mij werd 1-2 weken gezegd!

Wat is het nou?!