stimpy68 zei:Het is en blijft natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur, maar producten die ik inmiddels heb en op de lijst staan zijn:
- Trim Restorer in plaats van Trim Detailer van Meg's. Werkt gewoon beter, geen vet resultaat en loopt niet uit na een regenbui
- SSR 2.5 in plaats van M83. M83 kan weerbarstig zijn, kan snel gaan gummen e.d. SSR2.5 niet, blijft lang verwerkbaar, ideaal! (eigenlijk de hele SSR lijn is prima, zijn allemaal mat de hand én machine te verwerken!)
- Leather Stuff in plaats van de leer producten van Meg's, ruikt heerlijk en werkt prima
- Natural Look.
- Black Hole Glaze in plaats van M7 van Meg's
Ze hebben eigenlijk voor alles wel wat, heb nog niet alles geprobeerd, maar dat gebeurd stukje bij beetje. En als daar wat tussen zit wat beter of net zo goed werkt dan een product van Meg's, dan komt PB er voor in de plaats :-"
Thanks voor de toelichting, Heb SSR1 en SSR2.5 gekocht ipv de M80 & M83 wegens de lovende woorden hier op dit forum en deze werken inderdaad super! De black Hole heb ik, behalve de heerlijke snoepjesgeur opgesnoven, nog niet getest maar dat gebeurt straks op de kofferdeksel van de Megane na een SSR behandeling om krasjes te verwijderen. Ben benieuwd want van de M7 ben ik uiterst tevreden. Die Meg's lether & conditioner is niet leuk om aan te brengen maar laat wel een mooie satijnen glans na en niet een blinkende schijn (hou ik niet van) zoals vele lederprodukten, is dit bij de Leather Stuff van PB ook zo?