• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

stimpy68 zei:
Het is en blijft natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur, maar producten die ik inmiddels heb en op de lijst staan zijn:

- Trim Restorer in plaats van Trim Detailer van Meg's. Werkt gewoon beter, geen vet resultaat en loopt niet uit na een regenbui
- SSR 2.5 in plaats van M83. M83 kan weerbarstig zijn, kan snel gaan gummen e.d. SSR2.5 niet, blijft lang verwerkbaar, ideaal! (eigenlijk de hele SSR lijn is prima, zijn allemaal mat de hand én machine te verwerken!)
- Leather Stuff in plaats van de leer producten van Meg's, ruikt heerlijk en werkt prima
- Natural Look.
- Black Hole Glaze in plaats van M7 van Meg's

Ze hebben eigenlijk voor alles wel wat, heb nog niet alles geprobeerd, maar dat gebeurd stukje bij beetje. En als daar wat tussen zit wat beter of net zo goed werkt dan een product van Meg's, dan komt PB er voor in de plaats :-"

Thanks voor de toelichting, Heb SSR1 en SSR2.5 gekocht ipv de M80 & M83 wegens de lovende woorden hier op dit forum en deze werken inderdaad super! De black Hole heb ik, behalve de heerlijke snoepjesgeur opgesnoven, nog niet getest maar dat gebeurt straks op de kofferdeksel van de Megane na een SSR behandeling om krasjes te verwijderen. Ben benieuwd want van de M7 ben ik uiterst tevreden. Die Meg's lether & conditioner is niet leuk om aan te brengen maar laat wel een mooie satijnen glans na en niet een blinkende schijn (hou ik niet van) zoals vele lederprodukten, is dit bij de Leather Stuff van PB ook zo?

Leatherstuff is heel iets glimmend, maar absoluut niet erg.
Hangt ook weer af van het leer waarop je het smeert; om mijn stuur blijft het mat want het stuur was mat, op stoelen uit een beetle cabrio werd het een beetje glimmend omdat de mongeaul voor me er glimmend spul op had gesmeerd...

maar ik las net een stukje over velgen spray...
dat het spul nog wel in je handen vreet!
als ik zo iets al lees dan ben er ik er niet meer zo voor stander voor! helaas..

Uhm.. Lezen of gebruiken..??

Heb je al eens wheel brightner op je handen gespoten..?
Het is gewoon een velgenreiniger op "Acid" gebaseerd ,het lijkt me dan toch ook normaal dat je er voorzichtig mee omspringt.
Er wordt ook vermeld dat dit geen wekelijkse velgenreiniger is en enkel moet gebruikt worden in serieus vervuilde gevallen.

Dit wilt dus absoluut niets zeggen over de hele Poorboys lijn..!

Nog even wat foto's van het shirt:

pbshirt1.webp

pbshirt2.webp

Ik zou graag een polo shirt van Poorboy's World willen hebben !!!

Maar ik kan wel wachten tot de lente weer begint ;)

Dat is niet handig, omdat wij een distributeursfunctie hebben voor het merk. Onze dealers willen wel een Poorboy's Shirt, maar willen niet het Carclean.com merk erop!

Wellicht een idee,

Een algemeen CarClean shirt (polo)

Allemaal gebruik je wel een mengeling van Meg's, PB, DoDo of wat dan ook..........

En het is mooie reclame voor Tim......