• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Wat is verschil tussen Natural Look dressing en de Trim restorer?

Wil iets hebben voor onder de motorkap. Daar heeft een marter de boel een beetje vies gemaakt. Gelukkig niets kapot8-o

Thanks,

JP

Denk dat je dan beter af bent met de Trim Restorer.

Maar je kan ook eens kijken naar de New Look Trim Gel van Chemical Guy's..Heel fijn product. :ja

Al eens iemand geëxperimenteerd om te proberen te foamen met Super Slick & Suds Car Wash ??

Of is het daar te geconcentreerd voor??

Heb hem even uit de wasmand gevist en een paar foto's gemaakt.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Groet, Peter

Tim heeft de shirts vandaag inderdaad online gezet. Hij staat al meteen in het winkelmandje erbij voor de volgende bestelling! Thanks Tim! En Peter ook voor de picca natuurlijk! :)

Tim zei:
Heel anders inderdaad en naar mijn mening ook beter!

Er zijn genoeg mensen die de voorkeur geven aan Poorboy's World! :ja

Klopt.. ikzelf vind Poorboys stukken beter en makkelijker werken dan Megs :jippie

jeffrey rallye zei:
is dit nu zoveel anders dan Meguiar's ?? en beter?

Ik heb altijd met Meguiar's producten gewerkt, ben het detailen er mee begonnen eigenlijk, ik kan je echt zeggen: de poor boy's world producten zijn net zo goed en soms zelfs beter dan Meguiar's producten :ja Bijkomend voordeel: vaak 25% goedkoper dan Meguair's 8o Een aantal zaken in mijn detailingarsenaal zijn reeds vervangen door Poorboy's world producten omdat deze gewoon beter waren dan de Meguiar's producten.

De hele benadering van PB is anders, Meguiar's ziet er flitsend uit, goede marketing, helemaal goed. PB heeft een filosofie van het gaat niet om de verpakking en het gel*l er omheen, maar om de inhoud van de verpakking. En dat zit wel goed!

bedankt voor de snelle info!! :-d

ga er maar is goed over nadenken dan! :-d

maja... moet ik eerst deze spullen wel op maken voor dat ik nieuwe ga kopen dacht ik zo..

Om even een gevleugelde uitspraak van een Amerikaanse detailing guru aan te halen:

Find something you like, and use it often! ;)

Er zullen altijd Meguiar's producten in mijn arsenaal blijven. Waarom zou je je op 1 merk moeten blijven focussen?

stimpy68 zei:
Om even een gevleugelde uitspraak van een Amerikaanse detailing guru aan te halen:

Find something you like, and use it often! ;)

Er zullen altijd Meguiar's producten in mijn arsenaal blijven. Waarom zou je je op 1 merk moeten blijven focussen?

hahahahahaha ik ben ook zo'n merken slet:lol veel proberen en alles gebruiken is mijn motto:rules

GEWELDIG !!!! ( it's een verslaving:-b )

stimpy68 zei:
Ik heb altijd met Meguiar's producten gewerkt, ben het detailen er mee begonnen eigenlijk, ik kan je echt zeggen: de poor boy's world producten zijn net zo goed en soms zelfs beter dan Meguiar's producten :ja Bijkomend voordeel: vaak 25% goedkoper dan Meguair's 8o Een aantal zaken in mijn detailingarsenaal zijn reeds vervangen door Poorboy's world producten omdat deze gewoon beter waren dan de Meguiar's producten.

De hele benadering van PB is anders, Meguiar's ziet er flitsend uit, goede marketing, helemaal goed. PB heeft een filosofie van het gaat niet om de verpakking en het gel*l er omheen, maar om de inhoud van de verpakking. En dat zit wel goed!

En mogen Meguiars gebruikers misschien weten over welke produkten het dan gaat? Ik ben wel tevreden over de Megs produkten maar wil ook het geld niet over de balk gooien als het goedkoper en evengoed kan.

moet binnen kort nog wel een ruitendoek hebben!?
hebben ze die ook en goed?

wat zallen jullie mij aanraden voor het eerst gebruiken van dit merk!?
wat echt over tuig dat ik nog meer van dit merk moet kopen.. !

megane_cc zei:
En mogen Meguiars gebruikers misschien weten over welke produkten het dan gaat? Ik ben wel tevreden over de Megs produkten maar wil ook het geld niet over de balk gooien als het goedkoper en evengoed kan.

Het is en blijft natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur, maar producten die ik inmiddels heb en op de lijst staan zijn:

- Trim Restorer in plaats van Trim Detailer van Meg's. Werkt gewoon beter, geen vet resultaat en loopt niet uit na een regenbui
- SSR 2.5 in plaats van M83. M83 kan weerbarstig zijn, kan snel gaan gummen e.d. SSR2.5 niet, blijft lang verwerkbaar, ideaal! (eigenlijk de hele SSR lijn is prima, zijn allemaal mat de hand én machine te verwerken!)
- Leather Stuff in plaats van de leer producten van Meg's, ruikt heerlijk en werkt prima
- Natural Look.
- Black Hole Glaze in plaats van M7 van Meg's

Ze hebben eigenlijk voor alles wel wat, heb nog niet alles geprobeerd, maar dat gebeurd stukje bij beetje. En als daar wat tussen zit wat beter of net zo goed werkt dan een product van Meg's, dan komt PB er voor in de plaats :-"