Tim zei:Heel anders inderdaad en naar mijn mening ook beter!
Er zijn genoeg mensen die de voorkeur geven aan Poorboy's World! :ja
jeffrey rallye zei:is dit nu zoveel anders dan Meguiar's ?? en beter?
stimpy68 zei:Om even een gevleugelde uitspraak van een Amerikaanse detailing guru aan te halen:
Find something you like, and use it often!
Er zullen altijd Meguiar's producten in mijn arsenaal blijven. Waarom zou je je op 1 merk moeten blijven focussen?
stimpy68 zei:Ik heb altijd met Meguiar's producten gewerkt, ben het detailen er mee begonnen eigenlijk, ik kan je echt zeggen: de poor boy's world producten zijn net zo goed en soms zelfs beter dan Meguiar's producten :ja Bijkomend voordeel: vaak 25% goedkoper dan Meguair's 8o Een aantal zaken in mijn detailingarsenaal zijn reeds vervangen door Poorboy's world producten omdat deze gewoon beter waren dan de Meguiar's producten.
De hele benadering van PB is anders, Meguiar's ziet er flitsend uit, goede marketing, helemaal goed. PB heeft een filosofie van het gaat niet om de verpakking en het gel*l er omheen, maar om de inhoud van de verpakking. En dat zit wel goed!
megane_cc zei:En mogen Meguiars gebruikers misschien weten over welke produkten het dan gaat? Ik ben wel tevreden over de Megs produkten maar wil ook het geld niet over de balk gooien als het goedkoper en evengoed kan.