• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Mooi Sven ;)

Kan m evt wel meesturen met de SN :) kan je m ff van tevoren proberen. :!

Resultaat van Black Hole op mijn hele auto:
IMG_0915.jpg
 
Nope.. :-"

Wilde weer een keer wat anders proberen ;)
Black Hole, Jetseal 109, Rubbish Boys Juiced Edition (wil de originele ook nog hebben)

Zie hier voor complet(er) verslag ;)
 
Jee, wat een mooi resultaat!
Wat zou een goede set/serie spullen van PoorBoys zijn voor de lak (grijsblauw) van mijn auto?
Na het wassen en kleien bedoel ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je geen swirls hebt is Black Hole en Natty's Blue wat je wilt!
 
Dibbuz zei:
Als je geen swirls hebt is Black Hole en Natty's Blue wat je wilt!

Evt nog een sealant als EXP voor de Natty's. En bij de snelle wasbeurten tussendoor de waxlaag boosten met QD+ na het wassen.
Voor de snelle wasbeurten behandel ik de auto na het afdrogen nog met spray & wipe en daarna QD+.
 
Ik heb mijn Black Hole ook maar eens open gemaakt, resultaat hieronder:

En een klein vraagje: waarom mag EX-P eigenlijk niet machinaal aangebracht worden?


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welke sprayers kun je gebruiken op de flessen van Poorboys 473ml ?

Zitten die standaard bij een flesje ? Heb paar keer flesje besteld, maar de ene keer zat het er wel bij, andere keer niet.

Heb ook nog wel eens in Bergschenhoek 3 sprayers meegenomen (wit/blauw) alleen als ik die zoek in de webshop, dan vind ik alleen compleet witte

deze;
100632.jpg



Wil toch alle flesjes met dezelfde sprayer (dus die wit/blauwe), ziet mooier uit in werkplaats.

deze sprayer zoek ik;
100902.jpg


Iemand een artikelcode?

Heb wel DEZE gevonden, maar (nog) geen foto bij het artikel.

Thanx,

JP
 
Je kunt ze beide gebruiken op de PB flessen. De slang van de witte moet je wel iets inkorten. Maar volgens mij levert Carclean de PB-flessen altijd met sprayer (blauw/wit), echter wordt de blauw/witte sprayer niet losverkocht. De witte wel.
 
DKBM zei:
... Maar volgens mij levert Carclean de PB-flessen altijd met sprayer (blauw/wit)...

Niet altijd worden ze meegeleverd. Tenminste, niet bij mijn fles Bold 'n Bright Tire Dressing.

Op de website van PB staan triggers afgebeeld die zo goed als op die van Meguiars lijken.

Heavy Duty Adjustable Sprayer
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Heavy Duty Adjustable Chemical Resistant Sprayer
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

FOAM SPRAYER
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dat zijn degene die ik kon vinden. :weetniet
 
Heb toen in BH 3 van die wit/blauwe gekocht. Alleen zijn er deze week 2 kapotgegaan.....door mijn eigen stomme schuld.

Combinatie van vrachtauto, fles ophangen in cabine aan de 'haan' van de sprayer en een verkeerd ingeschatte drempel 8o
 
nicknameless zei:
Niet altijd worden ze meegeleverd. Tenminste, niet bij mijn fles Bold 'n Bright Tire Dressing.

Dat kan idd kloppen. Bij de Bold 'n Brigth zat ie bij mij ook niet. Ik heb er zelf 2 blauw/witte spayers: 1 voor de Spray & wipe en 1 voor de QD+. Dat waren uit m'n hoofd gezegd de enige 2 waar ze meegeleverd werden. Enig nadeel van de blauw/witte sprayers is, dat als je de kop dichtdraaid, de laatste restjes eruit druppelen.