• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Kijk, dat bedoel ik :confused:

Ik ben al juist een "fan" van de wat exclusievere waxen, en aangezien mijn ondergrond toch alwel vrij schoon is altijd...
En ik er zo nu en dan toch graag een waxje erover smeer :) (zelfs dat ik misschien 3 weken eerder nog gewaxt heb:p )

Moeten jullie niet nog meer gekke dingen gaan uithalen hoor voor mij :heart_eyes:
 
Dus voor een betere "ondergrond" toch misschien verstandig om de EX-P nog te nemen dus :)

Zodat ik vaker een mooie wax kan plaatsen zonder heel de tijd opnieuw die "stappen" te doen om heel de auto perfect te krijgen


(moet alleen ff goed onder de knie krijgen nog, hoe nu het beste werkt met al die ssr's + pads, ivm alleen consumentenlijn producten van meg's nog niet echt kunnen uit proberen/testen :schaam
 
Jeroentje zei:
Dus voor een betere "ondergrond" toch misschien verstandig om de EX-P nog te nemen dus :)

Zodat ik vaker een mooie wax kan plaatsen zonder heel de tijd opnieuw die "stappen" te doen om heel de auto perfect te krijgen

Yup, da's het (mijn) idee erachter! Dan heb je een mooie basis, en daarop kun je leuk toppen.

Ook wel fijn voor plekjes waar je vaker wat vliegjes e.d. weghaalt (en dus vaak ook wat wax) dat er nog een duurzaam laagje onder zit.
 
Ik zag net dat Tim de Poorboy's "Spray Bottle" en "Squeeze Crayon Bottle" online had staan :)^


Spray Bottle

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Squeeze Crayon Bottle

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik ga gelijk even een aantal van de spray bottles bestellen, handig om een paar producten altijd bij je te hebben.
 
Volgens mij zijn ze echt zo wit. Ik ga in ieder geval even op het werk met de Dymo er overheen, is dat ook opgelost :grinning:
 
Ik heb ze al. En ze zijn maagdelijk wit ja. Maar erg handig.
De sprayer is lekker solide trouwens, die pomp je niet snel kapot.
En die met de blauwe dop is even goed kijken maar is een systeem wat je veel bij bidons ziet. Voor de wat dikkere producten om op een pad te doseren.
Is ook nog een knijpfles, voor de shampoo enzo met een tuitje wat je zelf makkelijk naar wens wijder of smaller kan snijden.
Ze zijn ook lekker hoog en smal, passen er heel wat in een zijvak van een detailertas op een rijtje. Echt perfecto. Tis wel even labelen.
 
Ik ga nu ook voor het eerst Poorboys gebruiken. Na de demonstraties van Tim toch maar eens mijn Meguiars bril afzetten en in ieder geval een paar producten van poorboys proberen...ben erg benieuwd! de geur alleen al van dat spul....heerlijk!
 
Handig die flesjes. Denk wel dat daar vraag naar is. Ik gebruikte zelf al een leeg busje douchegel dat ik gevuld heb met NXT shampoo. Veel makkelijker om te doseren en moet ik niet steeds die grote bus pakken.

@Ladybug: Die knijpfles, als je dat tuitje naar wens groter of kleiner kan snijden, kan je die dan nog goed afsluiten?
 
Handige flesjes, gebruik er zelf 1 voor de Natural Look, de literfles past wat lastig in de tas. Had liever dat ze doorzichtig waren.
 
Tim,

Wat zijn de afmetingen van die flesjes! ?:grinning:

(zit er aan te denken, om voor mijn producten een paar flesjes aan te schaffen, aangezien de "grotere" flesjes zo onhandelbaar zijn tijdens het werken)

Want wil dan ergens leuke watervaste stickers laten drukken met de naam + merk van het product..
kan waarschijnlijk misschien wel bij mama op het werk :D
 
Flesjes zijn 13,5cm hoog en hebben een diameter van 5cm!

En nog voor de mensen die het nog niet gezien hebben, Natty's Red - Limited Edition is te bestellen:

https://forum.Carclean.com/threads/nattys-red-limited-edition-is-nu-beschikbaar-voor-pre-order-zending-komt-eind-juli-binnen.492/