• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 911 carrera

[@Kees,
Oke. Begrepen. Het leek er zo streng te staan. Altijd lastig om de intonatie te voelen in een tekst...

Fijn dat jij jouw vak gekozen hebt. Ben nimmer enthousiast om naar jouw collega te gaan, maar wel altijd dankbaar voor het goede werk.

Mooi gedaan en weet zeker dat de eigenaar er erg blij mee is.

Eerlijk gezegd interesseert het mij geen reet of de "bumper" of de "aansteker" bij een Show Off origineel is, maar zit ik te genieten van het knappe behaalde resultaat.

Misschien tijd voor een nieuw topic "Zoek de verschillen" ... :-"

Sweeterlake zei:
Mooi gedaan en weet zeker dat de eigenaar er erg blij mee is.

Eerlijk gezegd interesseert het mij geen reet of de "bumper" of de "aansteker" bij een Show Off origineel is, maar zit ik te genieten van het knappe behaalde resultaat.

Sweeterlake slaat de spijker op z,n kop, notabene show off is bedoeld om de forumlezers te amuseren met mooie plaatjes!

de rest is bijzaak ;)

Red zei:
Sweeterlake slaat de spijker op z,n kop, notabene show off is bedoeld om de foremlezers te amuseren met mooie plaatjes!

de rest is bijzaak ;)

een echte detailer kijkt niet naar het model of merk....hij kijkt naar de staat waarin deze zich bevindt en wat hij eraan kan verbeteren :-"
een autoliefhebber daarentegen....

corsawim zei:
een echte detailer kijkt niet naar het model of merk....hij kijkt naar de staat waarin deze zich bevindt en wat hij eraan kan verbeteren :-"
een autoliefhebber daarentegen....

De opmerking dat een detailer kijkt naar wat hij kan verbeteren is één. Twee is het feit dat ik naast "amateur"-detailer ook Porsche liefhebber (en purist) ben van het Carrera-model en als zodanig heb ik antwoord gegeven op een gestelde vraag over originaliteit (kleur).

Als Porsche liefhebber en purist vind ik er dus géén verbetering plaats hebben gevonden.

Nogmaals mijn excuses voor het misverstand (derde en laatste keer). Ik zal mij voortaan onthouden van opmerkingen, die niets met het detailen te maken hebben.
Als het allemaal maar glimt.

Hartelijke groet,
Kees.

shaguar zei:
De opmerking dat een detailer kijkt naar wat hij kan verbeteren is één. Twee is het feit dat ik naast "amateur"-detailer ook Porsche liefhebber (en purist) ben van het Carrera-model en als zodanig heb ik antwoord gegeven op een gestelde vraag over originaliteit (kleur).

Als Porsche liefhebber en purist vind ik er dus géén verbetering plaats hebben gevonden.

Nogmaals mijn excuses voor het misverstand (derde en laatste keer). Ik zal mij voortaan onthouden van opmerkingen, die niets met het detailen te maken hebben.
Als het allemaal maar glimt.

Hartelijke groet,
Kees.

je excuses zijn niet nodig ; iedereen heeft recht op een eigen mening. Als je een porsche-purist bent dan kan ik me goed inbeelden dat je je stoort aan niet originele veranderingen. Daarmee haalde ik aan dat je als autoliefhebber verder kijkt dan de glans alleen.
Ik wou je niet de mouw aanvegen hoor ;-)

ik hou ook wel van origineel :cool
Mijn polo 1.9 SDI van 14 jaar met 64 manke paarden is nog volledig origineel. Zelfs met de luide brom :party
Maar een mooi omgebouwde vind ik ook niet lelijk, als het niet te Sjonnie is kan ik er zelfs heel goed mee leven.