Was ff lang wachten tot deze renpaard hier de stal in kon, maar afgelopen weekend was het feest hier
Eindelijk de Porsche 911 Turbo van 2003 voor een volle beurt.
Wagen is tot halverwgee december als dagelijkse wagen gebruikt ( eigenaar is ook de verkoper van de C1tjes die ik wele eens doe8d ).Deze persoon heeft hem sinds een half jaar.In de tussentijd had ik hem al een keertje een wasbeurtje gegeven.Maar nu eindelijk voor de volle bak.
En hier wat voor foto`s8d
Enjah een echt vies varkentje dit8d
Dus als volgt te werk gegaan.
- wagen afgespoten.
- kunstof en rubber delen met Meg APC.
- deursponningen met de Meg APC.
- velgen en banden met de Wolfgang Tire & Wheel Cleaner.
- de wagen gewassen met de PBW SS&S in extra hoge dosering.
- weer afgepoeld.
- gedroogd met de Delerium.
- gekleid met de DJ SN klei met PBW S&W ( 1:1 verdund ).
- polijsten met :
- 2x met Inizio op geel met de DJ Spin Doctor.
- met wit en Mezzo met de DAP
- met zwart en Finale met de DAP.
- Als Glaze de PBW Black Hole genomen.
- Vervolgt door de Wolfgang Deep Gloss paint Sealant.
- En als laatst een laagje Wolfgang Fuzion.
- Velgen in de Wheelsealant van PBW.
- Banden in de Wolfgang Black Diamond tire gel.
- Kunstof en rubberdelen in de Wolfgang Vinyl & Rubber Protectant
- Tapijt in het interieur met de Extractor gedaan.
- Leder gereingd en gevoed met de Cliptone ( dammm wat heeft zo`n wagen veel leer zeg , zelfs dash )
- Ramen met de Dodo Juice Clearly Menthol Glass Cleaner Spray
- Uitlaat en instaplijsten met de Dodo Juice Supernatural Metal Polish Kit
Een flink lijstje , maar daar was de wagen ook echt an toe8d
En spoelemmertje na het wassen en al een keer te zijn ververst]-0 :
En de wagen binnengezet.Spoilertje omhoog gedaan :
En jawel , ook dat was niet schoon meer.Met APCtje schoongemaakt ( enjah weet het , was een stukje vergeten tydens het wassen:schaam )
Gepoogd om wat lakdefecten vast te leggen en wat Swirls , maar niet m`n sterkste kant tot nu toe ( of gewoon tijd voor een andere camera8d )
Wagen had aardig wat Swilrs , maar ook Pino wist goed te mikken op deze snelle bolide]d~^
Dus begonnen met het kleien.En dit kon de wagen na een kleine 8 jaar dus echt wel gebruiken.8-o
Enjah dan gaat de S&W toch wel rap ( flesje zat vol )
Van het kleien knapte de lak al lekker op , was weer aardig gladjes geworden.
Dus hierna wat delen afgeplakt :
En daarna polijsten.En jawel hoor.Ik heb weer eens een wagen die echt een snoei harde lak heeft.2x met de DJ Spin Doctor op volle toeren met een gele pad en Monello Inizio erover heen.En daarna de Dap tevoorschijn gehaald en de witte pad erop en Monello Mezzo vervolgd door de zwarte pad met Monello Finale.
Ergste weg kunnen krijgen.Maar niet voor de volle 100%.De meeste Pinodroppings zijn weg , alleen op de motorkap is er nog 1 zichtbaar ( onder ene bepaalde hoek met een bepaalde lichtinval ).Maar al met al toch aardig te spreken over het resultaat.Want als ik zie hoe die binnen kwam8o .
Ook het interieur aangepaakt.Dus Extractortje tevoorschijgehaald en deze door het tapijt en de matjes gehaald.Enjah er kwam best nog wel wat uit8d
En daarna het leder aangepakt met de Gliptone Cleaner en de Conditioner.En wat kan er dus veel leer in zo`n kleine ruimte zitten.Echt bijna alles is leder.Stoelen voor en achter , deurpanelen , dashboard, de stylijsten , panelen achter en ga zo nog maar ff door.Maar wat blijft dat van Gliptone toch lekker ruiken , bijna verslavend
x-] x-] x-] .
Maar omdat ik te veel met het werk ben bezig gehouden weinig tot niks an tussen door foto`s:schaam .Dus hier wat eindfoto`s :
Interieur :
Kofferruimte:
Die Motorhause :
Wat close upjes:
En wat vonden we erzelf van ?
Al met al toch nog een geslaagde klus en kan het paardje weer de stal uit
Hoop dat men weer genoten heeft van dit verhaaltje en tot de volgende keer
^
En nog een paar om het af te leren
Eindelijk de Porsche 911 Turbo van 2003 voor een volle beurt.
Wagen is tot halverwgee december als dagelijkse wagen gebruikt ( eigenaar is ook de verkoper van de C1tjes die ik wele eens doe8d ).Deze persoon heeft hem sinds een half jaar.In de tussentijd had ik hem al een keertje een wasbeurtje gegeven.Maar nu eindelijk voor de volle bak.
En hier wat voor foto`s8d
Enjah een echt vies varkentje dit8d
Dus als volgt te werk gegaan.
- wagen afgespoten.
- kunstof en rubber delen met Meg APC.
- deursponningen met de Meg APC.
- velgen en banden met de Wolfgang Tire & Wheel Cleaner.
- de wagen gewassen met de PBW SS&S in extra hoge dosering.
- weer afgepoeld.
- gedroogd met de Delerium.
- gekleid met de DJ SN klei met PBW S&W ( 1:1 verdund ).
- polijsten met :
- 2x met Inizio op geel met de DJ Spin Doctor.
- met wit en Mezzo met de DAP
- met zwart en Finale met de DAP.
- Als Glaze de PBW Black Hole genomen.
- Vervolgt door de Wolfgang Deep Gloss paint Sealant.
- En als laatst een laagje Wolfgang Fuzion.
- Velgen in de Wheelsealant van PBW.
- Banden in de Wolfgang Black Diamond tire gel.
- Kunstof en rubberdelen in de Wolfgang Vinyl & Rubber Protectant
- Tapijt in het interieur met de Extractor gedaan.
- Leder gereingd en gevoed met de Cliptone ( dammm wat heeft zo`n wagen veel leer zeg , zelfs dash )
- Ramen met de Dodo Juice Clearly Menthol Glass Cleaner Spray
- Uitlaat en instaplijsten met de Dodo Juice Supernatural Metal Polish Kit
Een flink lijstje , maar daar was de wagen ook echt an toe8d
En spoelemmertje na het wassen en al een keer te zijn ververst]-0 :
En de wagen binnengezet.Spoilertje omhoog gedaan :
En jawel , ook dat was niet schoon meer.Met APCtje schoongemaakt ( enjah weet het , was een stukje vergeten tydens het wassen:schaam )
Gepoogd om wat lakdefecten vast te leggen en wat Swirls , maar niet m`n sterkste kant tot nu toe ( of gewoon tijd voor een andere camera8d )
Wagen had aardig wat Swilrs , maar ook Pino wist goed te mikken op deze snelle bolide]d~^
Dus begonnen met het kleien.En dit kon de wagen na een kleine 8 jaar dus echt wel gebruiken.8-o
Enjah dan gaat de S&W toch wel rap ( flesje zat vol )
Van het kleien knapte de lak al lekker op , was weer aardig gladjes geworden.
En daarna polijsten.En jawel hoor.Ik heb weer eens een wagen die echt een snoei harde lak heeft.2x met de DJ Spin Doctor op volle toeren met een gele pad en Monello Inizio erover heen.En daarna de Dap tevoorschijn gehaald en de witte pad erop en Monello Mezzo vervolgd door de zwarte pad met Monello Finale.
Ergste weg kunnen krijgen.Maar niet voor de volle 100%.De meeste Pinodroppings zijn weg , alleen op de motorkap is er nog 1 zichtbaar ( onder ene bepaalde hoek met een bepaalde lichtinval ).Maar al met al toch aardig te spreken over het resultaat.Want als ik zie hoe die binnen kwam8o .
Ook het interieur aangepaakt.Dus Extractortje tevoorschijgehaald en deze door het tapijt en de matjes gehaald.Enjah er kwam best nog wel wat uit8d
En daarna het leder aangepakt met de Gliptone Cleaner en de Conditioner.En wat kan er dus veel leer in zo`n kleine ruimte zitten.Echt bijna alles is leder.Stoelen voor en achter , deurpanelen , dashboard, de stylijsten , panelen achter en ga zo nog maar ff door.Maar wat blijft dat van Gliptone toch lekker ruiken , bijna verslavend
Maar omdat ik te veel met het werk ben bezig gehouden weinig tot niks an tussen door foto`s:schaam .Dus hier wat eindfoto`s :
Interieur :
Kofferruimte:
Die Motorhause :
Wat close upjes:
En wat vonden we erzelf van ?
Al met al toch nog een geslaagde klus en kan het paardje weer de stal uit
Hoop dat men weer genoten heeft van dit verhaaltje en tot de volgende keer
En nog een paar om het af te leren