• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 993

Porsche993

Detailing rookie
2 apr 2014
20
0
37
Hey iedereen, Even voorstellen: ik ben Gilles, 26, automaniac en zit reeds een jaar of 7 in het detailingwereldje. Ik ben nooit veel met forums bezig geweest, maar vind het wel tof om al die enthousiastelingen hier bezig te zien. Ik rij zelf met een ml63 (juist gekocht en nog veel te veel werk aan :-D), een 993 (vandaar de nickname) en een range rover. Ik zou niet weten wat nog te zeggen, dus als er vragen zijn; stel ze gerust.

Welkom! Leuk wagenpark voor een 26 jarige. Elke dag weer een lastige keuze welke mee te nemen...

F73A9F48-CB15-4DC0-A631-2478B7803A0C-1563-0000022DD0B80F00.webp
Bekijk bijlage 10542
17FD209C-E879-4ABF-AD39-E93EC554D0F6.webp

Foto van de 993 is al wel een jaartje of 2 oud, ik vond niet direct een betere. P.s. Ik weet dat de foto kwaliteit niet schitterend is, maar heb de onhebbelijke gewoonte om altijd met m'n iphone te fotograferen.

SLK;n391110 zei:
Welkom! Leuk wagenpark voor een 26 jarige. Elke dag weer een lastige keuze welke mee te nemen...
Keuze is niet mogelijk om te maken hoor, ik ben elke dag met camionette weg :-D. Ik heb er hard voor moeten werken en mijn nadeel os dat ik geen afscheid kan nemen van mijn wagens :-D

Welkom 7 jaar in het detailingwereldje schrijf je, commercieel als detailer?

Nee hoor, maar ben er gewoon al lang mee bezig en de passie wordt steeds groter :-D (dit tot grote wanhoop van mijn bankrekening :-D lol)

Inderdaad, alleen kan je hier niet meer van een hobby spreken maar eerder een echte verslaving :-D