Recentelijk heel wienig tijd gehad (veel moeten werken & een ziek paard), vandaag toch eventjes kunnen verder werken
Ik heb een malletje geprint met mijn 3D printer om het Carrera logo correct te plaatsen : 35 mm van de bovenkant van de kofferklep, en in het midden :
IMG_6790
3e remlicht ook teruggeplaatst :
Gaas geplaatst in de voorbumper om te vermijden dat bladeren voor de radiators komen te zitten, was heel wat werk maar is gelukt :
En van de voorkant ziet het er zo uit (het rondje is de houder voor de temperatuursensor) :
De binnenkant netjes afgekit, dat is nu netjes aan het drogen, morgen zal ik de bumper terugplaatsen.
Als je geen gaas plaatst moet je geregeld de voorbumper afnemen (slechts 3 min werk maar toch ...) en het boeltje proper maken, anders krijg je dit (internetfoto, niet mijn wagen) :
Het potentieel "bladerprobleem"is nu dus opgelost dmv het gaas
Je kunt kant-en-klare gaaskits kopen, maar die kosten 150 EUR of zo ; zelf maken kost me 6 EUR en is toch veel leuker
De parafaan en aanliggende delen heb ik verwijderd, proper gemaakt & voorzien van het nodige product om het terug mooi zwart te maken (let niet op de rommel, dat is in mijn werkhuis) :