Overigens voor de duidelijkheid: Nanolex prewash kleurt na het aanbrengen langzaam paars, niet alleen de kleur maar ook de werking heeft overeenkomsten met producten als Monello Non-ferro en Iron-X.
@Istnogferarie
Op de Nanolex clinic vertelde Andreas dat de Prewash voldoende sterk is om alle polijst olie en residu te verwijderen en de lat te ontvetten ter voorbereiding op een coating, dus het lijkt me dat het erg straf spul is, in ieder geval genoeg om de lsp redelijk flink aan te tasten.
Met dit verhaal in m'n achterhoofd ga ik er nog eens over nadenken om het op m'n eigen auto ga gebruiken....die overigens in een coating staat.
Eigenlijk zou je dus uit je verhaal kunnen concluderen @Cordoba, dat een waterig foam mengsel beter is omdat dit het losgeweekte vuil beter afvoert omdat het wegvloeit t.o.v. een dikke foamlaag dat het vuil min of meer op z'n plek houdt?
Als het over contact met het vuil gaat wel, maar het nadeel is dat zo'n waterige oplossing weer veel sneller van de auto afloopt (in tegenstelling tot een echte foamlaag). Of zoals een leraar van mij dat vroeger omschreef: "de wet van behoud van ellende": je lost het probleem van weinig contactoppervlak op, door voor een waterige oplossing te gaan, en in ruil krijg je het probleem van 'korte contact tijd met vuil-losweekmiddel'.
Naakt weer zeker?
Pre wash: een product wat echt de vervuiling losweekt en niet alleen de oppervlakkige vervuiling, maar wel zuinig is op de waxlaag. Met de foam die ik gebruik blijft er na het afspuiten vaak een grijze waas achter, die je alleen met contact wassen eraf krijgt.
Allereerst; Ik heb al eens eerder een filmpje zoals hierboven gezien, van waarschijnlijk dezelfde man. WAT EEN ONGELOOFELIJK IRRITANTE STEM EN ACCENT!
Wat een slome duikelaar zoals hij praat én dat verwijfde accent, haha! In feite lult hij dus als een sloom wijf.Haha ik vind zijn stem juist super rustgevend.
Ook dit vind ik tegenvallen. Veelal dingen die zonder filmpje van een sloom wijf ook wel te bedenken en/of op te lossen zijn. Desalniettemin informatief, maar... Meh..De beste man maakt wel goede informatieve filmpjes moet ik zeggen.