• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Product voor kunstof exterieur

Piett

Detailing rookie
14 mrt 2014
16
0
34
Goedemorgen!

Zoals de titel misschien al doet vermoeden ben ik opzoek naar een product om de kunstofdelen en raamrubbers weer te doen opleven.
Ik ben op het forum echter al veel verschillende soorten tegen gekomen. Autofinesse revive, black WOW, rubber en vinyl care van Autoglym etc.

Nu hoop ik dat jullie, als ervaren poetsers, mij misschien willen vertellen wat het verschil is tussen die verschillende merken voordat ik maar gewoon een v.d. varianten op de bestellijst kwak.

Alvast bedankt en geniet van het zonnetje!

Raamrubbers zijn vaak een appart iets, waar gewone kunststof producten niet op werken (ik spreek uit ervaring)
Wat voor mij wel werkt is cpro reload, echter is deze niet meer te koop bij carclean, of het net zo goed gaat met gyeon cure weet ik niet.
Verder zullen er wel meer producten werken, maar zeker lang niet alle kunststof producten

Ikzelf heb de auto finesse revive en daar ben ikzelf wel tevreden over.het haalt de kleur op van plastic exterieur met een goede standtijd en is mooi gelijkmatig te verdelen.black wow doet hetzelfde en beide middelen kun je zuinig gebruiken. Auto glym variant heb ik nooit gebruikt. Mijn persoonlijke keus zou de revive zijn.

Reload is goed spul (waterafstotende sealent) maar haalt volgens mij de kleur niet op van plastic toch?

Op pagina 2 van mijn project topic (ik verwijs er veel te vaak naar) https://forum.Carclean.com/threads/dopes-clio.11601/
Kun je zien hoe ik het gebruikt heb, en wat het resultaat was (op een inmiddels 13 jaar oude auto).
Wat ik dus eerder in dit topic ook al heb gezegd, de auto's die ik tot nu toe heb gedaan zijn de raamrubbers allemaal nogal kieskeurig in hun kunststof producten

Ik ben een groot fan van Autofinesse Revive. Hieronder wat voorbeeldjes waarbij het linker deel niet behandeld is en het rechter deel wel. Ik heb de AG rubber en vinyl care ook staan, maar die gebruik ik voor de motor ruimte. Ik vind hem voor de kunststof delen aan de buitenzijde wat minder qua standtijd dan de AF Revive.

Dakrail V70:
dakrail.webp

Deurstrip S60:
G%20%2831%29.webp